جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

حوادث متعلق به یک اداره نیست/ضرورت آمادگی لازم تمام ادارات برای حوادث احتمالی در گچساران

حمید نارکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با فرا رسیدن فصل گرما و با توجه به بارش های خوب سال گذشته احتمال آتش سوزی در طبیعت و ارتفاعات وجود دارد.  وی بیان کرد:باید تمام دستگاه ها طبق مصوبات جلسه ستاد مدیریت بحران گچساران و تاکید فرماندار این شهرستان آمادگی لازم را

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91983
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

کرونا :

حوادث متعلق به یک اداره نیست/ضرورت آمادگی لازم تمام ادارات برای حوادث احتمالی در گچساران

حمید نارکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با فرا رسیدن فصل گرما و با توجه به بارش های خوب سال گذشته احتمال آتش سوزی در طبیعت و ارتفاعات وجود دارد.

 وی بیان کرد:باید تمام دستگاه ها طبق مصوبات جلسه ستاد مدیریت بحران گچساران و تاکید فرماندار این شهرستان آمادگی لازم را برای حوادث احتمالی آتش سوزی داشته باشند.

 دبیر ستاد مدیریت بحران گچساران تصریح کرد: با توجه به مصوبات جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان و تاکید فرماندار رئیس ستاد مدیریت بحران گچساران، در راستای اجرایی کردن مصوبات باید اقدامات لازم انجام شود.

نارکی عنوان کرد: در مصوبات جلسه ستاد مدیریت بحران گچساران در خصوص برقراری کشیک ادارات و آمادگی لجستیک آنها اعم از آب، مواد غذایی و خودرویی جهت هرگونه حوادث احتمالی از قبیل آتش سوزی در جنگل و مراتع مهم و ضروری است.

 وی گفت: در همین راستا روسای ادارات و افراد کشیک آن دستگاه اجرایی باید آمادگی لازم را در راستای مقابله با حوادث داشته باشند.

 دبیر ستاد مدیریت بحران گچساران خاطرنشان کرد: حوادث تنها متعلق به یک اداره نیست، بلکه تعامل و همکاری تمام ادارات را در راستای مهار آن حوادث احتمالی رخ داده طلب می کند.

 نارکی بیان کرد: انتظار می رود کلیه ادارات در مقابله با حوادث احتمالی اعم از آتش سوزی پای کار بوده و آمادگی لازم را داشته باشند.

 به گزارش کرونا رابط ستاد مدیریت بحران فرمانداری گچساران، در دو سال اخیر به عنوان رابط برتر استانی در همه شاخص ها انتخاب گردیده و از سوی مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ازاو تجلیل شده است.

نکته‌هایی که درباره هدیه ازدواج تأمین اجتماعی نمی‌دانید!
دنبال کنید

پایان پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi