جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسی تائید هست بنویسید که فلانی تائید شده است

همایش حامیان سید قدرت الله حسینی پور از کاندیداهای انتخابات مجلس حوزه گچساران و باشت در شهر بوستان برگزار شد. در این همایش نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  گفت: بوستان شهری است که از همان اول دارای  ابهت و مهد فرهنگ بود،بوستان مقر فرماندهی ایل باوی بود نباید کتمان کنم و اگر نگویم ستم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49862
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶

کرونا :

کسی تائید هست بنویسید که فلانی تائید شده است

همایش حامیان سید قدرت الله حسینی پور از کاندیداهای انتخابات مجلس حوزه گچساران و باشت در شهر بوستان برگزار شد.

در این همایش نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  گفت: بوستان شهری است که از همان اول دارای  ابهت و مهد فرهنگ بود،بوستان مقر فرماندهی ایل باوی بود نباید کتمان کنم و اگر نگویم ستم کرده ام  که بعد از شهرستان شدن باشت، نیاز به یک بخش داشت که بوستان تبدیل به شهر شد.

حسینی اظهار داشت:همایش ما به عنوان تکریم شخصی بزرگوار از جهان بشریت حاج قاسم سلیمانی است،کسی که تمام رنجها و خون دلهایی که خورد فقط برای مردم ایران نبود بلکه برای کل منطقه بود همان طوری که رهبر معظم انقلاب امروز فرمودند؛شهید سلیمانی یک مکتب است.

وی در ادامه گفت:ما کاری به عملکرد یا برخورد بعضی ها که لباس مقدس بر تن دارند، نداریم؛ ما نگاه کلان به سپاه داریم واگر جنگ و سیل و زلزله ای بود  سپاه در راس حضور دارد و پیش قدم در تمام این زمینه ها بود، در زمان جنگ وقتی که ارتش بعث عراق به کشور ما حمله کرد وقتی سپاه وارد عمل شد دشمن را به عقب برد و در ابهت سپاه همین بس که امام خمینی ره  گفتند ای کاش من  هم یک پاسدار بودم.
حسینی ادامه داد: نیروهای بیش از ۳۷ کشور در جنگ علیه ما حضور داشتند و در نبرد با نیروهای پاسدار و ارتش ما شکست خوردند، اگر امروز سایه جنگ را از سر  کشور بر داشته اند کار شهید حاج قاسم سلیمانی  و همرزمانش است که یک عده خواستند فریب بدهند مردم را که هویت آنها مشخص شد،در بحث سیل و زلزله هم می بینید که سپاه با تمام قوا به یاری مردم می رود.

۱۰۶ نفر در کهگیلویه و بویراحمد تایید صلاحیت شدند/ زارعی و هر سه نماینده استان تایید شدند
دنبال کنید

نماینده سابق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر تمام ارتش آمریکا در نبرد موشکی سپاه کشته بشود  اندازه یک قطره خون سردار سلیمانی  نمی شود و دیدید که ما هیبت آمریکا را با موشک در هم شکستیم،وقتی خرمشهر آزاد شد برای آنکه مغرور نشویم  امام (ره) گفتند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی در ادامه گفت:اگر می دانستم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای  اسلامی  رای نداشتم به والله قسم پا در عرصه رقابت نمی گذاشتم،کمربندها را محکم ببندید و از تقسیم پول نترسید و با آرای بالا پیروز انتخابات خواهیم شد.

حسینی در ادامه  سخنان خود گفت:من به شورای نگهبان سوال می کنم که اگر کسی تائید هست بنویسید که فلانی تائید شده است شما که تیربار و مسلسل روبرویتان نیست، شما ۴۰ سال است در برابر تمام فشارها ایستاده اید خوب اگر تایید شده است چرا نمی نویسید که تایید شده  است.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi