جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نفوذ دشمن در ارکان نظام / پیاده سازی نبرد دامن کوتاه ها در کشور / آموزش 300هزار نیروی آشوبگر

سردار هادی مقدسی،جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران در همایش تبیین گام دوم انقلاب که در سالن اجتماعات تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار شد،گفت:امروز برای پاسخگویی به شبهات و جنگ نرم دشمن،باید بتوانیم این شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن که به عنوان مقدمه گام دوم انقلاب اسلامی است را به خوبی تبیین کنیم. وی افزود:دشمنان به طرق

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49855
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴

کرونا :

نفوذ دشمن در ارکان نظام / پیاده سازی نبرد دامن کوتاه ها در کشور / آموزش 300هزار نیروی آشوبگر

سردار هادی مقدسی،جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران در همایش تبیین گام دوم انقلاب که در سالن اجتماعات تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار شد،گفت:امروز برای پاسخگویی به شبهات و جنگ نرم دشمن،باید بتوانیم این شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن که به عنوان مقدمه گام دوم انقلاب اسلامی است را به خوبی تبیین کنیم.

وی افزود:دشمنان به طرق مختلف ملت ما را در آغازین نبرد پنجم انقلاب اسلامی مورد هجمه قرار داده اند،سردار سلیمانی بیان می کردند که ۲۰سال مستقیم با آمریکایی ها مبارزه می کنم و هرگاه آمریکایی ها به این نقطه برسند که هزینه شهادت من برای آنها کمتر از زنده ماندنم باشد مرا بدون تردید شهید می کنند.

 مقدسی در ادامه بیان کرد:چه اتفاقاتی در کشور و سطح منطقه ای افتاد که سردار سلیمانی را علی رغم دعوت رسمی توسط نخست وزیر عراق، آنهم برای یک دیدار رسمی و با یک تشریفات رسمی وارد عراق می شود و آمریکایی ها به جایی می رسند که حاج قاسم سلیمانی را ترور می کنند.

آرزوی مرگ ترامپ

جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت:پیوند ملت با شهید سلیمانی به گونه ای نمایش داده می شود که ژنرال آمریکایی می گوید که بعد از رویت تشییع جنازه شهید سلیمانی ترامپ آرزوی مرگ خود را می کرد که ای کاش اینکار را نمی کردم و دیگر نمی توانم سر راحت برزمین بگذارم.

وی افزود:۴۱سال از عمر انقلاب می گذرد و در این سال ها ملت ایران صاحب قدرتی شده است که نظام سلطه برنمی تابد ،در همین حادثه هواپیمای اوکراینی ،عوامل نفوذی یا به کنترل گرفتن سیستم سایبری توسط مقصدی که ۷۳۷را به پرواز درآورده و می تواند الکترونیک از مقصد کنترل کند و یا هم خطای انسانی و هر آنچه می خواهد باشد؛ اما وقتی روز جمعه به رهبر معظم انقلاب گزارش می دهند که خطای انسانی مسجل است و رهبر انقلاب هم می فرمایند که صادقانه به مردم بگویید.

زلزله انقلاب در خاورمیانه

مقدسی بیان کرد:۴۱سال سال در این انقلاب قدرت نرم افزاری را شما مردم ایجاد کردید که یکماه پس از انقلاب اسلامی از این قدرت نرم افزاری اینگونه به مقامات غربی خطاب می شود که نگذارید انقلاب اسلامی ریشه پیدا کند و اگر انقلاب اسلامی ریشه پیدا کرد زلزله ای در خاورمیانه اتفاق خواهد افتاد که تا ۵۰سال دیگر دنیا را به لرزه در خواهد آورد.

وی تصریح کرد:این همان قدرت نرم افزاری است که امام(ره) توسط مردم ایجاد کردند که غربی ها می گویند که اگر پا بگیرید ریشه نظام لیبرال دموکراسی از جا کنده می شود و الگویی برای اداره جهان می شود و این قدرت همان مردم سالاری دینی است.

جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت:قدرت مردم سالاری دینی که تالی تلو جمهوری اسلامی است و جمهوریت و اسلامیت در یک کلمه مردم سالاری دینی است، در حالی که ما مردم نتیجه انتخابات را تایید می کنیم و انتخابات به گونه ای بود که هرچند حضرت امام راحل با برخی انتخابات ما موافق نبودند، اما به ما ملت اعتماد داشت.

سالوسی عده ای در انتخابات

مقدسی تصریح کرد:خیلی ها یا سالوسی کردند و یا به گونه خودشان را نشان دادند که مردم انتخابشان کردند و حضرت امام به ملت ایران اعتقاد و اعتماد داشتند که امام راحل در وصیت نامه اش جایگاه ملت ایران را از ملت حجاز عهد رسول الله(ص) هم بالاتر می دانند.

وی اظهار کرد: برخی از تصمیمات اوایل انقلاب و اعتمادهایی که به برخی ها کردیم الان داریم چوبش را می خوریم ،در صحیفه انقلاب این جمله حضرت امام بیان می شود که من امروز بعد از ۱۰سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچون گذشته اعتراف می کنم که برخی تصمیمات اول انقلاب در سپردن پست ها و امور مهم کشور به گروهی که عقیده خالص و واقعی به اسلام ناب محمدی (ص)نداشتند،اشتباهی بوده است که تلخی آثار آن به راحتی از بین نخواهد رفت و الان هم سخت معتقدم که آنان به چیزی کمتر از انحراف انقلاب از تمام اصولش و حرکت به سوی آمریکای جهانخوار به ناحق، راضی نبودند و ما هنوز چوب اعتمادهای فراوان خود به این گروها و لیبرال ها را می خوریم.

مخالفت بازرگان با امام

مقدسی تصریح کرد:بازرگان می گوید اختلاف من با امام در دو کلمه است اسلام و ایران و حضرت امام ایران را برای اسلام می خواهد و من اسلام را برای ایران؛بعدها حضرت امام برای اینکه ملت آرامش داشته باشند استعفای ملی مذهبی ها را می پذیرند و مقدمه ای می شود برای انتخابات ریاست جمهوری و دو کاندیدا در دور اول انتخابات رد صلاحیت می شود یکی اقای جلال الدین فارسی و دیگری هم مسعود رجوی .

وی افزود:حضرت امام به وزیر کشور نامه می نویسند که کسانی که به قانون اساسی رای ندادند و وفاداری خود به قانون اساسی را اثبات نکرده اند اینها نمی توانند رئیس جمهور کشوری شوند که به قانون اساسی آن کشور رای نداده اند،اما ما مردم بنی صدر را انتخاب می کنیم که حضرت امام(ره) بعدها خطاب می کنند که والله من به بنی صدر رای ندادم.

مردم را از بنی صدر جدا کنید

جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت:بعد ها حضرت امام در جمله ای خطاب به آقای عسکر اولادی بیان می کنند که نروید اسناد را افشا کنید که بنی صدر را کنار بزنید و مردم را ناامید کنید و بروید این ۱۰میلیون نفری که به بنی صدر رای دادند را از بنی صدر جدا کنید.

وی افزود:بعدها حضرت امام سخنرانی علنی می کنند که آقای بنی صدر در امان هستی و به این مردم مستضعف و ستم کشیده خیانت نکن و آلت دست دشمنان این ملت واقع نشو ، رئیس جمهور نیستی اما از علم و دانش خود به این ملت خدمت کن.

هشدار جدی سید نعمت قادری به برخی افراد و گروههای سیاسی در گچساران
دنبال کنید

خروج منتظری از اسلام ناب

مقدسی در ادامه اظهار کرد: ما برای امام قائم مقام رهبری درست می کنیم و کار به جایی می رسد که حضرت امام به رای نمایندگان ما احترام می گذارد و وقتی آقای منتظری از مسیر اسلام ناب خارج می شود حضرت امام برخورد می کنند که حاضر نیستم وجوهات من را به نام من به حلقوم منافقین بریزی.

وی افزود:این اتفاق کی می افتد اواخر جنگ و عملیات مرصاد ، منافقین بعد از قطع نامه به ما حمله می کنند و خیلی ها هم خرده می گیرند که چرا امام(ره) بعد از فتح خرمشهر جنگ را ادامه دادند در حالی که قطع نامه را پذیرفتیم اما صدام و آمریکا منافقین را تجهیز می کنند و تا دروازه های کرمانشاه آمدند و بیش از ۱۰هزار جوان ما را به شهادت رساندند و مدعی بودند ظرف ۴۸ساعت به تهران می رسند.

خون دلی که حضرت امام خوردند

جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت:دو جریان در داخل کشور بعد از مرصاد طرفداری می کنند که یکی آقای منتظری است که نامه ای به حضرت امام می نویسد که امام به فرزندان انقلابی رو می کند و می فرمایند خون دلی که پدر پیرتان از دوستان خورد از دشمنتان نخورد.

نامه امام خطاب به میرحسین

وی تصریح کرد:دیگری هم نخست وزیری است که عملیات مرصاد تمام شده است و دو هفته ناپدید شده ،پس این میرحسین موسوی کجاست و کشور بدون نخست وزیر است ، یکدفعه مردم با نامه ای سرگشاده مواجه می شوند که ملت ایران! اجازه نمی دهند، اختیار ندارم و نمی گذارند کشور را اداره کنم،که حضرت امام یک پاسخ به میرحسین می دهند که آقای میر حسین چه وقت گله ، شکایت و استعفا است درحالی که این ملت مظلوم و مستضعف فرزندانشان را به قربانگاه می فرستند چه وقت شکایت است و چرا مردم را نا امید می کنید؟.

سخنرانی رهبر انقلاب که پخش نشد

جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت:تاریخ انقلاب را که نگاه می کنیم امام و رهبر انقلاب هرجایی که پای ملت در میان بود بخاطر ملت ایران همیشه حق را به ملت دادند و دوران سازندگی بعد از امام، خیلی ها با کاندیدا شدن آقای هاشمی مخالف بودند و آقای هاشمی رسما خودش اقدام می کند و تا جایی که حضرت آقا آن زمان در جمع لشکر ۲۷محمد رسول الله (ص)سخنرانی می کنند اما تا دولت آقای هاشمی بود اجازه پخش این سخنرانی را نمی دهند.

زاویه هاشمی با رهبر انقلاب

مقدسی در ادامه افزود:موضوع این بود که اشرافی گری و تجمل گرایی سمی بود برای انقلاب و خواص باید همسطح مردم زندگی کنند، اما دولتی سر کار است که اشرافی گری را در جامعه مبنای کار قرار می دهد و طوری می شود که عطاءالله مهاجرانی نامه می نویسد که رفراندوم بگذارید که سردار سازندگی مادام العمر شود،که حضرت آقا فرمودند کشور که قحط الرجال نیست و آقای هاشمی مکدر می شوند و از همینجا با رهبر انقلاب زاویه می گیرند.

جریان انحرافی احمدی نژاد

وی تصریح کرد:دولت کارگزاران جایش را به اصلاحاتی می دهد که خانم آلبرایت می گوید که من به دولت اصلاحات امیدوارم ، دهه سوم در مقابل ولی فقیه صف آرایی می کنند و با هدایت ها آمریکایی و انگلیسی است،بعدها احمدی نژاد را انتخاب کردیم که احمدی نژاد دولت نهم و دهم زمین تا آسمان فرق داشت و انحرافیانی احمدی نژاد را در قبضه گرفتند که در دور دوم  ریاست جمهوری می خواهد جریان انحرافات را معاون اول کند که مقام معظم رهبری هم مخالفت می کنند.

جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت:امروز نگاه می کنید که ۸سال نبرد اقتصادی با نظام سلطه را شروع کرده ایم و نظام سطله معیشت ملت را هدف قرار گرفته اند ؛حاج قاسم سلیمانی مدافع مردم سالاری دینی بود و ۲۰سال شب و روز آمریکایی ها را از منطقه ما بیرون کرد.

نفوذ دشمن در ارکان نظام

مقدسی تصریح کرد: با دو جریان در کشور مشکل اقتصادی ما را تشدید کردند یکی فضای مجازی و رسانه و دوم با عناصر نفوذی و رهبری نیز فرمودند که در ارکان نظام نفوذ انجام شده است و ارکان نظام بجز قوه مقننه، قضاییه و مجریه جای دیگری را سراغ دارید؟.

پیاده سازی نبرد دامن کوتاه ها در کشور

وی تصریح کرد:این نفوذ وظیفه دارد که مردم را نا امید کند و باعث مشکلات مردم بشود مردم را جلوی نظام قرار دهد درحالی که بسیاری از جاهای نظام را فساد گرفته است  ،آمریکایی ها دارند تهدید می کند و خانم کلینتون می گوید ما همانند شوروی که باعث فروپاشی شدیم باید نبرد دامن کوتاه ها را باید پیاده سازی کنیم.

زنی که ۱۶معاون وزیر نفت را فاسد کرد

مقدسی تصریح کرد:نبرد دامن کوتاه ها همان فاسد سازی مدیران کشور توسط زنان جاسوسی است که در آمریکا و انگلستان دوره دیده اند،یک زن جاسوس که ۱۶معاون وزیر نفت ما را دچار فساد می کند و کشتی آدریان سردار سلیمانی را که دارد از بندرعباس به سمت لازقیه برای حل مشکلات معیشتی  مردم  حرکت می کند در تصرف اشغالگران انگلیسی قرار می گیرند و یک خانم اعتراف می کند که من مسیر و سرنشینان کشتی را از طریق این اقدام جاسوسی گرفتم.

وی تصریح کرد:رهبر انقلاب اشاره داشتند که آمریکایی ها ممکن است سال ۹۷فتنه دیگری آغاز کنند اما برنامه اصلی برای ۹۸باشد ،یک فشاری را می آوردند که رئیس جمهور همانند نخست وزیر عراق که وادار به استعفا دادند در ایران هم بگویند که نمی گذارند و چوب لای چرخ ما می کنند!.

پیشنهاد استعفای رئیس جمهور

پخش سریال عمودی ها از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران
دنبال کنید

جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت:ببینید چه افرادی به رئیس جمهور پیشنهاد استعفاء دادند،آقای خاتمی پیشنهاد می دهد که الان موقع استعفاء است،از احمدی نژاد گرفته تا تاج زاده ،سعید حجاریان و عباس عبدی و حتی نیز در هیات دولت هم مطرح شده و آقای جهانگیری هم مطرح می کنند که الان وقتش است ،اما بدانید که نتیجه بی ثبات سازی در کشور را آمریکایی ها استفاده خواهند کرد.

عملیات شوک بنزینی

مقدسی بیان کرد:وقتی عملیات شوک بنزینی می خواهد انجام بگیرد ۶سال این دولت فرصت داشت که به تناسب تورم بنزین را گران کند و یک دفعه سفیر انگلستان در تهران می گوید که ایران در این فشار اقتصادی دولت به این تصمیم رسیده ؛الان باید عملیات را آغاز کنیم و عملیات دی ماه نیز آبانماه آغاز می شود و اینجا رهبر انقلاب سینه سپر می کنند برای مردم سالاری دینی،که رئیس جمهور باید بماند و وظایف خودش را انجام بدهد و اگر سهل انگاری وجود دارد باید توسط نمایندگان مردم مورد توجه قرار گیرد.

آموزش ۳۰۰هزار نیروی آشوبگر

وی تصریح کرد:۳۰۰هزار نیروی آشوب گر توسط فضای مجازی و سرویس های جاسوسی آمریکا و انگلیس آموزش داده می شوند و اعتراف هم می کنند که هزینه کرده اند و ۲۰۰هزار سلاح وارد کشور کرده اند و می خواستند ۵۰درصد مردم را به خاک و خون بکشند که مردم نباید وجه المصالحه ناکارآمدی برخی از عناصر نفوذی در کارگزارن ما باشند.

دستگیری ۲۶نفر در جهاد

جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت:صف عناصر نفوذی و خدمتگذاران یک به ۹۹درصد هم نمی شود اما کام مردم را تلخ می کنند و ۲۶نفر در وزارت جهاد دستگیر می شوندو ۱۶صراف که در فروش دلار و مشکلات اقتصادی شریک بودند و اعتراف می کنند که ما به عناصر داخل بانک مرکزی وصل بودیم و از آنها دستور می گرفتیم و انفصال از خدمات دولت می شوند.

وی افزود:شهید قاسم سلیمانی در داخل ایران برای مشکلات معیشتی مردم تلاش می کند و در سیل آستین بالا می زند و دستور راه اندازی موکب های اربعین را می دهد و در عراق به جوانان توصیه می کند که مقابل آمریکایی ها ایستادگی کنید.

ربایش دختران توسط سربازان آمریکایی

مقدسی اظهار کرد: آمریکایی ها ۹سال در عراق بودند و یک و نیم میلیون نفر از مردم عراق را ذبح کردند، هفته ای ۲۰۰دختر شیعه توسط آمریکایی ها مورد ربایش قرار می گرفتند و معترض به اینها می شدند و دختران باغیرت برای اینکه این لکه ننگ برای خانواده هایشان باقی نماند خودشان را به دجله و فرات می انداختند درحالی که باید خون گریه کرد.

وی افزود:وقتی داعشی ها در منطقه حضور پیدا کردند که ده ها نفری به جان یک زن شوهر دار می افتادند که اینها برده ما هستند، خانم کلینتون فریاد می زند که ما داعش را بوجود آوردیم ،در حالی که امیر قطر به ایران آمده بود و عبای خود را تکان می دهد و به رئیس جمهور وقت اعلام می کند که تا یکماه دیگر کار سوریه تمام است و بعد نوبت عراق و بعد هم شماست و تهدید می کند و می رود، اما سردار سلیمانی با حضور در منطقه تمامی معادلات دشمن را به هم می ریزد و مردم سوریه را آزاد می کند.

۲۸میلیارد دلار صادرات غیرنفتی

جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت:ملت ما در طول این عمر بابرکت انقلاب مقابل دشمنان تمام قد ایستاده است و روزی را داشتیم که در برخی از شهرها ۴۰۰شهید را تشییع می کردیم،۲۸میلیارد دلار در ۹ماهه گذشته ما صادرات غیر نفتی داشتیم و بالغ بر۲۰میلیارد دلارمان از عراق است.

وی تصریح کرد:صداقت رهبر انقلاب را ببینید ،صداقت فرمانده هوافضا را ببیند که سینه سپر می کنند که یک عنصر ما احساس کرد درحالی که  آماده باش صددرصد بود و  آمریکایی ها اعلام کرده بودند که ۵۲نقطه شما را می زنیم و باز اعلام می کنند در کرمانشاه بودم و عملیات را کنترل می کردم و اعلام می کنند که آمریکایی ها در حال زدن موشک کروز هستند و آماده باشید.

صداقت فرمانده هوافضا

مقدسی تصریح کرد:این هواپیما می تواند از کشور سازنده مبدا به صورت کنترل الکترونیکی و بدون خلبان هدایت شود،و آن فردی که تصمیم می گیرد و موشک کروز تشخیص می دهد که بزند یا نزند و فقط ۱۰ثانیه فرصت دارد،فرمانده هوافضا با صداقت و شجاعت هم بیان می کند که من این اشتباه را برعهده می گیرم و می پذیرم.

جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت:رهبر انقلاب می فرمایند که صادقانه به مردم بگویید و مردم سالاری دینی یعنی این،فرزندان انقلاب ارباَ اربا می شوند که مردم آرامش داشته باشند و اگر اشتباهی هم در دفاع داشته باشند باز هم سینه سپر می کنند و اشتباه را می پذیرند و بیان می کنند که آمده ایم قربانی شما مردم شویم.

پاسخ به یاوه گویی غرب زدگان

وی تصریح کرد:امروز قاسم سلیمانی نیست، اما شهید قاسم سلیمانی ناظر اعمال و رفتار ماست و پیام قاسم سلیمانی پیام مردم سالاری دینی است و مردم ایران باید قهرمانانه زندگی کنند ، آمریکایی ها با مذاکره می خواهند ذلت را برما تحمیل کنند و متعرض نوامیس ما بشوند و ما می توانیم در دوم اسفندماه  با انتخاب نمایندگان انقلابی،شجاع،جهادی و ضد آمریکایی و ضد مذاکرات پاسخ یاوه گویانی که در کشورمان بستر ساز نفوذ غربی ها بوده اند را نا امید کنیم.

انتخاب اصلح

مقدسی اظهار کرد: مدیریت اشرافی پیرغیرانقلابی به درد کشورمان نمی خورد، انتخاب با شماست یا عزت و یا ذلت،حاج قاسم را از دست دادیم اما عزتمان را نمی فروشیم ومی توانیم با انتخاب نمایندگان شایسته از این پیچ تاریخی با عزت عبور کنیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi