جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پایه های برق در گچساران خودنمایی می کنند/ پارک محوطه ی منازل اداره برق پایه برق سالم ندارد!

این روز ها اداره برق گچساران به دور زمین های خود دیوار کشی می کند به چه هدفی و به چه دلیلی مهم نیست ولی کاش آنقدر که به فکر زمین هایش است به فکر گچساران هم بود . آنقدر که این روزها اداره برق گچساران حریم خود را مشخص می کند آیا پایه های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 47545
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

این روز ها اداره برق گچساران به دور زمین های خود دیوار کشی می کند به چه هدفی و به چه دلیلی مهم نیست ولی کاش آنقدر که به فکر زمین هایش است به فکر گچساران هم بود .

آنقدر که این روزها اداره برق گچساران حریم خود را مشخص می کند آیا پایه های برق پوسیده و در حال نابودی کنار این اداره برایش مهم است؟؟

مسیری که ما سعی کرده ایم به وضعیت پایه های برق آن بپردازیم این روزها پرتردد ترین مسیر ماشین ها و مردمان گچساران شده است بگونه ای که ترافیک بوجود آمده در آن قابل گفتن نیست .

شاید باید از اداره برق پرسید:  آیا شما ضرب المثل “کوزه گر در کوزه شکسته آب می خورد” را می خواهید زنده کنید یا آنکه این ضرب المثل برایتان صادق است؟؟!!

پارک محوطه ی منازل اداره برق گچساران پایه برق  سالم ندارد!!! بلوار روبروی اداره برق گچساران پایه برق سالم ندارد!!!

پایه های برق در گچساران خودنمایی می کنند/ پارک محوطه ی منازل اداره برق پایه برق سالم ندارد! 14پایه های برق در گچساران خودنمایی می کنند/ پارک محوطه ی منازل اداره برق پایه برق سالم ندارد! 15پایه های برق در گچساران خودنمایی می کنند/ پارک محوطه ی منازل اداره برق پایه برق سالم ندارد! 16پایه های برق در گچساران خودنمایی می کنند/ پارک محوطه ی منازل اداره برق پایه برق سالم ندارد! 17پایه های برق در گچساران خودنمایی می کنند/ پارک محوطه ی منازل اداره برق پایه برق سالم ندارد! 18پایه های برق در گچساران خودنمایی می کنند/ پارک محوطه ی منازل اداره برق پایه برق سالم ندارد! 19پایه های برق در گچساران خودنمایی می کنند/ پارک محوطه ی منازل اداره برق پایه برق سالم ندارد! 20پایه های برق در گچساران خودنمایی می کنند/ پارک محوطه ی منازل اداره برق پایه برق سالم ندارد! 21پایه های برق در گچساران خودنمایی می کنند/ پارک محوطه ی منازل اداره برق پایه برق سالم ندارد! 22پایه های برق در گچساران خودنمایی می کنند/ پارک محوطه ی منازل اداره برق پایه برق سالم ندارد! 23پایه های برق در گچساران خودنمایی می کنند/ پارک محوطه ی منازل اداره برق پایه برق سالم ندارد! 24پایه های برق در گچساران خودنمایی می کنند/ پارک محوطه ی منازل اداره برق پایه برق سالم ندارد! 25

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi