شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر آموزش و پرورش گچساران: ۲۳ هزار دانش‌آموز در مدارس گچساران تحصیل می‌کنند

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: اکنون ۲۳ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف در مدارس این شهرستان تحصیل می‌کنند. به گزارش مروارید جنوب ، سید ظهیرالدین پورالحسینی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ویژه سال تحصیلی جدید با تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، اظهار کرد: دستگاه آموزش و پرورش به عنوان دستگاهی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 7983
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲

کرونا :

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: اکنون ۲۳ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف در مدارس این شهرستان تحصیل می‌کنند.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

به گزارش مروارید جنوب ، سید ظهیرالدین پورالحسینی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ویژه سال تحصیلی جدید با تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، اظهار کرد: دستگاه آموزش و پرورش به عنوان دستگاهی فرهنگی بوده و در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش امروزه به عنوان زیربنای توسعه کشور محسوب می‌شود، افزود: در این عصری که عصر دانش و دانایی بوده، برای اینکه کشور ما در این عرصه موفق باشد، دستگاه آموزش و پرورش نقش ویژه‌ای باید ایفا کند.

مدیرآموزش و پرورش گچساران گفت: آموزش و پرورش باید اهداف انقلاب اسلامی و چشم‌انداز و اهداف نظام آموزشی را عملی و اجرایی کند.

پورالحسینی با اشاره به اینکه گچساران در همه عرصه‌ها از جمله دوران انقلاب، دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد پیشگام بوده است، تصریح کرد: این شهرستان باید در عرصه علم و آموزش نیز در استان پیشگام باشد.

وی با اشاره به پروژه مهر در گچساران، خاطرنشان کرد: امسال ۲ هزار دانش‌آموز سال اولی با برگزاری جشن شکوفه‌ها، به مدرسه ورود پیدا می‌کنند.

مدیرآموزش و پرورش گچساران با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۳۵ واحد آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی در این شهرستان وجود دارد، افزود: اکنون ۲۳ هزار دانش‌آموز در مدارس گچساران تحصیل می‌کنند.

پورالحسینی به هوشمندسازی مدارس گچساران اشاره و عنوان کرد: تاکنون ۴۲ واحد آموزشی در این شهرستان هوشمندسازی شده و به ‌زودی ۴ واحد آموزشی دیگر نیز هوشمند می‌شود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi