شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۷۲ نفر رسید

یاسوج- کرونا نیوز-رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد با فوت یک بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته به ۹۷۲ نفررسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65215
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۵۲

کرونا :

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۷۲ نفر رسید

پرویز یزدان عصرچهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت:از مجموع ۱۴۶ بیمار بستری در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد  ۱۱۹ بیمار مبتلای قطعی و ۱۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانها خدمات درمانی دریافت می کنند.

وی افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تا کنون ۷۵ هزار و ۵۵۰ بیمار بهبود یافته است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: امروز ۴۸۰ نمونه پی سی آر از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت  دریافت شد که حدود ۴۰ درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌ بویراحمد بوده است.

 یزدان پناه از مردم  خواست بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی حتما از ماسک استفاده کرده و از شرکت در تجمعات، دورهمی‌ها و همچنین از رفتن به سفرهای غیرضروری و مکان‌های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرامستان ها، بوستان‌ها و بازار خودداری کنند.

وی گفت: کسانی که تاکنون واکسن نزده اند هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون استان مراجعه کنند تا چنانچه گرفتار کرونا شوند شدت بیماری در آن‌ها کمتر، احتمال بستری کاهش یافته و مرگ و میر کرونا در استان به حداقل برسد.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi