شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ما در بطن جامعه کار کردیم دوندگی کردیم نتوانستیم / یک نفر بلند شود از آن ور بخواهد ادعای قهرمانی بکند

لیدر و از نزدیکان سیاسی غلامرضا تاج‌گردون در خصوص اظهارات مسئول دفتر نماینده سابق گچساران و باشت علیه موحد واکنش نشان داد. به گزارش خبرآوران ایوب مقیمی که عصر امروز در جلسه تجلیل از خبرنگاران گچسارانی به عنوان مدیر آموزش و پرورش این شهرستان میزبان بود در پاسخ به سئوال خبرنگار ما که از او

اختصاصی کرونا

کد خبر : 52057
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

کرونا :

ما در بطن جامعه کار کردیم دوندگی کردیم نتوانستیم / یک نفر بلند شود از آن ور بخواهد ادعای قهرمانی بکند

لیدر و از نزدیکان سیاسی غلامرضا تاج‌گردون در خصوص اظهارات مسئول دفتر نماینده سابق گچساران و باشت علیه موحد واکنش نشان داد.
به گزارش خبرآوران ایوب مقیمی که عصر امروز در جلسه تجلیل از خبرنگاران گچسارانی به عنوان مدیر آموزش و پرورش این شهرستان میزبان بود در پاسخ به سئوال خبرنگار ما که از او پرسید چه نظری به عنوان یکی از افراد نزدیک و اتاق فکر سیاسی انتخاباتی نماینده سابق گچساران و باشت در خصوص اظهارات تند و عجیب حشمت‌الله دشتی مسئول دفتر تاج‌گردون علیه حجت‌الاسلام موحد دارید، گفت: از همین جا عرض می‌کنم صمیمانه از آقای دشتی و آقای دکتر تاج‌گردون تشکر می‌کنم که ۸ سال پرافتخار را خلق کردند، اما آقای دشتی فی‌النفسه انسان فوق‌العاده مودبی است و من از نزدیک با ایشان حدود ۷ الی ۸ سال کار کردم و به ایشان نزدیک هستم.
او ادامه داد آقای دشتی از انسان‌های بسیار پخته و باتجربه بود اما طبیعی است ایشان ۸ سال رئیس دفتر نماینده بود و در دوره گذشته؛ من نمیخواهم در خصوص سخنان ایشان صحبت کنم می‌خواهم برداشت خودم را مثل حضرتعالی که از من و آقای دشتی برداشت خودتان را دارید بیان کنم.
مقیمی گفت که آقای دشتی بالاخره به عنوان کسی که ۸ سال از نزدیک دست و پنجه نرم کرد و با سردی و گرمی و شرایط شهر؛ خب یکباره یک نفر بلند شود از آن ور بخواهد ادعای قهرمانی بکند و یک شهری را نجات بدهد برای او قابل هضم نبود، ما در بطن جامعه کار کردیم دوندگی کردیم نتوانستیم حالا یکی بیاید این ادعا را داشته باشد.
مدیر آموزش و پرورش گچساران و از فعالان سیاسی نزدیک به تاج‍گردون یادآوری کرد که من قبل و بعد از اظهارات آقای دشتی در خصوص تاج‌گردون ایشان را ندیده‌ام حتی تلفنی هم در این خصوص با او صحبت نکرده‌ام.
مقیمی این را هم گفت که قطعا سخنان دشتی سخنان تاج‌گردون نیست و آقای تاج‌گردون سخنان خودش را دارد مثل من که تحلیل خودم را دارم و ممکن است آقای دشتی سخنان مرا تایید نکند و شاید آقای تاج‌گردون سخنان دشتی را تایید یا حتی رد هم نکند.
مدیر آموزش و پرورش گچساران در پاسخ به نکته مدیر مسئول خبرآوران که گفت موضوع کفالت نمایندگی یک حوزه در صورتی که آن حوزه به هردلیلی نماینده نداشته باشد امری قانونی و تصویب شده است و نمایندگان براساس آنچه قانون تعریف کرده می‌توانند کفالت نمایندگی یک شهر را برعهده بگیرند و سخنان تند و احساسی آقای دشتی به معنای ایستادن مقابل قانون است، گفت: این سخنان تحلیل آقای دشتی بود و هر چه قانون گفت من، شما و آقای دشتی همه مجری قانون هستیم اگر در قانون تعریف شده باشد که کفالت این حوزه باید برعهده یک نماینده باشد، من و آقای دشتی نمی‌توانیم جلودار قانون باشیم حتما ما نیز تمکین خواهیم کرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi