چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی بازار و دست فروشان در گچساران

عبدالرحیم رحیمی شامگاه شنبه در جلسه ساماندهی بازار دست فروشان گچساران که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: مسئولین شهرداری و نیروی انتظامی باید با هم همکاری کنند. وی با اشاره به اینکه متأسفانه در حال حاضر در بازار دست فروشان شاهد بی نظمی‌های بسیاری هستیم‌، افزود: بازار دست

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4971
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰

کرونا :

عبدالرحیم رحیمی شامگاه شنبه در جلسه ساماندهی بازار دست فروشان گچساران که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: مسئولین شهرداری و نیروی انتظامی باید با هم همکاری کنند.

IMG_4627

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در حال حاضر در بازار دست فروشان شاهد بی نظمی‌های بسیاری هستیم‌، افزود: بازار دست فروشان گچساران وضعیت خوبی ندارد و باید هر چه سریع‌تر برای آن اقدام کرد.

فرماندار گچساران با تأکید بر اینکه باید در شهر نظم وجود داشته باشد، بیان کرد: وضعیت دست فروشان در این شهرستان به گونه‌ای  بوده که متأسفانه ترافیک بسیاری را ایجاد کرده است.

رحیمی خاطرنشان کرد: تاکنون بارها قرار شده در زمینه جمع‌آوری دست فروشان در گچساران و ساماندهی آن‌ها اقداماتی انجام شود ولی متأسفانه کاری انجام نگرفته است.

وی تصریح کرد: متأسفانه وضعیت بازار دست فروشان گچساران چهره زشتی را برای این شهرستان ایجاد کرده و باید این بازار ساماندهی شود.

فرماندار گچساران ابراز کرد: ما از نیروی انتظامی شهرستان درخواست داریم که با شهرداری همکاری و در جمع‌آوری دست فروشان برخورد قاطع داشته باشد.

رحیمی به نحوه ساماندهی دست فروشان اشاره کرد و افزود: باید مکانی مناسب را برای دست فروشان آماده و این مکان را در اختیار ‌آن‌ها قرار داده شود.

وی بیان کرد: به زودی دست فروشان در گچساران جمع‌آوری و به مکان جدید و مناسبی منتقل می‌شود و وضعیت بازار دست فروشان در شهرستان سر و سامان می‌گیرد.

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه از وضعیت سد نامطلوب سد معبر در برخی نقاط گچساران خجالت می‌کشم، گفت: وضعیت برخی اماکن عمومی بازار گچساران نامطلوب است.

چهارمین دوره از مسابقات سازه های ماکارونی برگزار شد
دنبال کنید

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه محوطه‌ای را برای ساماندهی دستفروشان در نظر گرفته‌ایم، متذکر شد: در بازار هلال احمر دستفروشان امنیت اجتماعی ما را زیر سئوال برده‌اند و در این خصوص باید قانون برای همه بدون استثنا اجرایی شود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi