جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی بازار و دست فروشان در گچساران

عبدالرحیم رحیمی شامگاه شنبه در جلسه ساماندهی بازار دست فروشان گچساران که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: مسئولین شهرداری و نیروی انتظامی باید با هم همکاری کنند. وی با اشاره به اینکه متأسفانه در حال حاضر در بازار دست فروشان شاهد بی نظمی‌های بسیاری هستیم‌، افزود: بازار دست

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4971
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰

کرونا :

عبدالرحیم رحیمی شامگاه شنبه در جلسه ساماندهی بازار دست فروشان گچساران که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: مسئولین شهرداری و نیروی انتظامی باید با هم همکاری کنند.

IMG_4627

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در حال حاضر در بازار دست فروشان شاهد بی نظمی‌های بسیاری هستیم‌، افزود: بازار دست فروشان گچساران وضعیت خوبی ندارد و باید هر چه سریع‌تر برای آن اقدام کرد.

فرماندار گچساران با تأکید بر اینکه باید در شهر نظم وجود داشته باشد، بیان کرد: وضعیت دست فروشان در این شهرستان به گونه‌ای  بوده که متأسفانه ترافیک بسیاری را ایجاد کرده است.

رحیمی خاطرنشان کرد: تاکنون بارها قرار شده در زمینه جمع‌آوری دست فروشان در گچساران و ساماندهی آن‌ها اقداماتی انجام شود ولی متأسفانه کاری انجام نگرفته است.

وی تصریح کرد: متأسفانه وضعیت بازار دست فروشان گچساران چهره زشتی را برای این شهرستان ایجاد کرده و باید این بازار ساماندهی شود.

فرماندار گچساران ابراز کرد: ما از نیروی انتظامی شهرستان درخواست داریم که با شهرداری همکاری و در جمع‌آوری دست فروشان برخورد قاطع داشته باشد.

رحیمی به نحوه ساماندهی دست فروشان اشاره کرد و افزود: باید مکانی مناسب را برای دست فروشان آماده و این مکان را در اختیار ‌آن‌ها قرار داده شود.

وی بیان کرد: به زودی دست فروشان در گچساران جمع‌آوری و به مکان جدید و مناسبی منتقل می‌شود و وضعیت بازار دست فروشان در شهرستان سر و سامان می‌گیرد.

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه از وضعیت سد نامطلوب سد معبر در برخی نقاط گچساران خجالت می‌کشم، گفت: وضعیت برخی اماکن عمومی بازار گچساران نامطلوب است.

استاندار خطاب به مدیران: نیازهای پایه ای استان اعلام شود تا بتوانیم منابع اعتباری جذب کنیم
دنبال کنید

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه محوطه‌ای را برای ساماندهی دستفروشان در نظر گرفته‌ایم، متذکر شد: در بازار هلال احمر دستفروشان امنیت اجتماعی ما را زیر سئوال برده‌اند و در این خصوص باید قانون برای همه بدون استثنا اجرایی شود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi