شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل نفت وگاز گچساران مطرح کرد : نظام مشارکت کارکنان صنعت نفت نقش بی بدیلی در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور دارد

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: نظام مشارکت کارکنان نقش بی بدیلی در اقتصاد مقاومتی دارد . مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت .گاز گچساران در جلسه ای که به منظور ارزیابی دبیرخانه نظام مشارکت این شرکت با حضور سرارزیاب و ارزیاب جهاد دانشگاهی و مدیران و رؤسای ادارات در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41062
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶

کرونا :

مدیرعامل نفت وگاز گچساران مطرح کرد :  نظام مشارکت کارکنان صنعت نفت نقش بی بدیلی در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور دارد

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: نظام مشارکت کارکنان نقش بی بدیلی در اقتصاد مقاومتی دارد .

مدیرعامل نفت وگاز گچساران مطرح کرد : نظام مشارکت کارکنان صنعت نفت نقش بی بدیلی در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور دارد 3

مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت .گاز گچساران در جلسه ای که به منظور ارزیابی دبیرخانه نظام مشارکت این شرکت با حضور سرارزیاب و ارزیاب جهاد دانشگاهی و مدیران و رؤسای ادارات در سالن کنفرانس برگزار شد اظهار کرد : عملکرد نظام مشارکت کارکنان در این شرکت نشان از روحیه همدلی و وحدت در میان کارکنان این شرکت است .

وی با بیان اینکه؛عملکرد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در نظام مشارکت‌ها در سطح شرکت ملی نفت ایران و مناطق نفت خیز جنوب قابل تقدیر است گفت: این امر با همکاری کارکنان خدوم این شرکت محقق شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: بی شک کارکنان  پیشنهادات و اندیشه هایی دارند که می تواند مورد استفاده سازمان قرار گرفته و بسیار مفید باشد و از این رو ارتباط موثر از رده های پایین به بالا برای اتخاذ تصمیم باکیفیت در بالاترین سطح تصمیم گیری نشان از نقش کارکنان در تصمیم گیری های کلان سازمان است.

 

صیدالی با بیان این که کارکنان تصمیماتی را که در اتخاذ آن شرکت داشته باشند بهتر می پذیرند و دراجرای آنها همکاری و همیاری بیشتری به عمل می آورند افزود: امروزه نقش نیروهای انسانی شایسته، خلاق، توانمند و کارآفرین در موفقیت‌ سازمان‌های برتر، امری انکارناپذیر است و شرکت نفت گچساران نیز بدون در نظر گرفتن مسوولیت سازمانی فرد پیشنهاد دهنده به شکوفایی هر چه بیشتر شرکت نگاه می کند.

هنوز کسانی هستند، کسانی که پرچم سیدالشهدا را آتش زدند را قبول دارند
دنبال کنید

وی اظهار داشت: نظام مشارکت کارکنان در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گچساران از سال ۱۳۸۰ شروع بکار کرده است، و از از شروع فعالیت تا کنون بیش از ۵۰ هزار پیشنهاد از سوی کارکنان این شرکت ارائه شده است.

مدیرعامل نفت گچساران با اشاره به عملکرد نظام مشارکت در سال ۹۵ افزود: در سال ۹۵ بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ پیشنهاد توسط کارکنان شرکت به دبیرخانه نظام مشارکت شرکت نفت گچساران ارسال شده است، که از مجموع این پیشنهادات، ۲۸۷ مورد تصویب نهایی و تعداد۱۴۸ مورد اجرایی شده است که این مشارکت بالا نشان از همکاری و مشارکت خوب کارکنان این شرکت دارد.

 

صیدالی با بیان اینکه اجرای نظام مشارکت کارکنان این شرکت در طول سالهای گذشته صرفه جویی اقتصادی را به همراه داشته است خاطرنشان کرد: درخشش پیشنهادات علمی کارکنان این شرکت در جشنواره های ملی و کسب مقام برتر کشور خود نشان از تلاش و نقش آفرینی کارکنان این شرکت دارذ.

 

 

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi