شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اسلام حقیقی مخالف تروریسم است/ایران حق ملت فلسطین را درک کرده است

حموده یوسف صباغ در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی: اسلام حقیقی مخالف تروریسم است/ایران حق ملت فلسطین را درک کرده است سرویس بین الملل رئیس مجلس سوریه با اشاره به اینکه ایران حق ملت فلسطین را درک کرده است، گفت: باید اذعان کرد اسلام حقیقی مخالف تروریسم است. به گزارش خبرنگار خبرگزاری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40927
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

کرونا :

اسلام حقیقی مخالف تروریسم است/ایران حق ملت فلسطین را درک کرده است
حموده یوسف صباغ در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی:

اسلام حقیقی مخالف تروریسم است/ایران حق ملت فلسطین را درک کرده است

سرویس بین الملل
رئیس مجلس سوریه با اشاره به اینکه ایران حق ملت فلسطین را درک کرده است، گفت: باید اذعان کرد اسلام حقیقی مخالف تروریسم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حموده یوسف صباغ در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، ۲۷ دی ماه) با اشاره به اینکه کشور سوریه همواره نسبت به کسانی که به دنبال سرکوب مردم فلسطین در محور مقاومت هستند خشم دارد، گفت: عزالدین قسام فردی سوری بود و به عنوان نمادی از مقاومت مطرح است زیرا وی توانست چهره پلید صهیونیست ها را به تصویر بکشد.

رئیس مجلس سوریه با اشاره به اینکه مسلمانان باید برای احیا و برگرداندن قدس تلاش کنند، اظهار کرد: بر این اساس مشاهده کردیم به محض اینکه انقلاب اسلامی در ایران به پیروزی رسید سفارت اسرائیل تعطیل شد و سفارت فلسطین گشایش یافت.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران حق ملت فلسطین را درک کرده است، افزود: این کشور به خاطر اعتقادات حقیقی انقلابی اش ایستاده و بر این اساس امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه با اقتدار ایستاده و ما نیز در کنارش هستیم.

حموده یوسف صباغ با اشاره به اینکه باید نشان دهیم اسرائیل غده سرطانی است و باید از بین برود، ادامه داد: امروز تروریست ها در کنار رژیم صهیونیستی ایستاده اند تا علیه محور مقاومت اقداماتی انجام دهند اما غافل هستند که قدرت مسلمانان بیش از چیزی است که مشاهده می کنند.

برگزاری مراسم جشن هفته وحدت توسط واحد مقاومت شهید مطهری شهرستان هشترود
دنبال کنید

رئیس مجلس سوریه تصریح کرد: امروزه دشمنان سوریه و فلسطین را هدف قرار داده اند زیرا آن ها می دانند رسالت سوریه در کنار محور مقاومت ایستادن است.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید ماشین جنگی که در دست دشمنان است باید به دست مسلمانان از بین برود، اظهار کرد: البته تفاوتی بین مسلمانان و دشمنان است به عبارتی آن ها تجهیزات پیشرفته دارند اما مسلمانان ایمان به خداوند دارند و با ابزار ایمان در برابر چنین دشمنی می ایستند.

حموده یوسف صباغ با اشاره به اینکه دشمنان می دانند عدم سازش با آن ها رسالت حقیقی اسلام است، گفت: خوشبختانه امروز شاهد وحدت و یکپارچگی مسلمانان هستیم و این مهم راهگشای آینده است؛ امروزه مسلمانان و مسیحیان همواره کنار هم هستند و تفاوتی بین مسلمان و مسیحی سوری نیست.

رئیس مجلس سوریه با اشاره به اینکه در حال حاضر در سرزمین مان شاهد جنگ نابرابر بین حق و باطل هستیم، گفت: مقابله با کسانی که به دنبال تضعیف محور مقاومت هستند در دستورکارمان قرار دارد.

حموده یوسف صباغ تاکید کرد: ائتلاف بین جمهوری اسلامی ایران و سوریه و البته سایر هم پیمانان موجب شد دستاوردهای خوبی داشته باشیم و برهمین اساس راه برای از بین بردن نیروهای تروریستی گشوده شد.

وی با اشاره به اینکه سوریه به رهبری بشار اسد همواره سیاست مقابله یا پایان دادن به هرگونه اشغال و همچنین ایجاد وحدت بین مردم و گروه ها را در دستورکار داشته است، افزود: البته رعایت قوانین بین المللی و احترام متقابل به انسانیت به عنوان مقدمه ای برای تفکر تروریستی محسوب می شود که این مهم نیز از جمله اهدافمان است.

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام حاج سیدرضا حسینی
دنبال کنید

رئیس مجلس سوریه با اشاره به اینکه با کشتن وجدان هایی که زنده اند و باید زنده بمانند مقابله می کنیم، ادامه داد: مردم سوریه و عراق فداکاری های زیادی انجام دادند تا نشان دهند تروریست خطری جهانی است لذا باید همگی دست به دست هم دهیم و با اقتدار به مقابله با تروریست بپردازیم.

حموده یوسف صباغ با اشاره به اینکه همه کشورهای اسلامی باید خودشان را مسئول بدانند و تاریخ نیز فداکاری ملت های مسلمان را ثبت خواهد کرد، تصریح کرد: براین اساس تصویب مصوبه ها و قطعنامه هایی که سبب حرکت مضاعف علیه تروریست ها شود وظیفه اصلی ما تلقی می شود.

وی با اشاره به اینکه باید نشان دهیم که اسلام حقیقی مخالف تروریست است، گفت: شاید اختلافات جزئی در برخی مسائل با هم داشته باشیم اما در خصوص مسائل اصلی در کنار هم ایستاده ایم و با هم وحدت داریم.

رئیس مجلس سوریه با اشاره به اینکه از جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت های همه جانبه و تشویق به وحدت هرچه بیشتر بین کشورها تشکر می کنیم، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تصمیمات مهمی در این نشست اتخاذ شود تا مسائل سرنوشت ساز جهان اسلام رفع شود./

پایان پیام

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۷

اسلام حقیقی مخالف تروریسم است/ایران حق ملت فلسطین را درک کرده است رئیس مجلس سوریه با اشاره به اینکه ایران حق ملت فلسطین را درک کرده است، گفت: باید اذعان کرد اسلام حقیقی مخالف تروریسم است. http://cdn.icana.ir/d/019/201801103342024304.jpg اسلام,حقیقی,مخالف,تروریسم,است/ایران,حق,ملت,فلسطین,را,درک,کرده,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi