شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ظرفیت های ایران و روسیه برای تبادل اطلاعات در حوزه مبارزه با موادمخدر

عزیزی در دیدار با  رئیس کمیسیون توسعه مدنی و انجمن های دینی دومای روسیه مطرح کرد: ظرفیت های ایران و روسیه برای تبادل اطلاعات در حوزه مبارزه با موادمخدر سرویس بین الملل رییس کمیسیون اجتماعی مجلس،گفت: ما می توانیم در زمینه های مبارزه  مواد مخدر، تنطیم قوانین حمایت از خانواده، حقوق مدنی و سایر امور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40761
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶

کرونا :

ظرفیت های ایران و روسیه برای تبادل اطلاعات در حوزه مبارزه با موادمخدر
عزیزی در دیدار با  رئیس کمیسیون توسعه مدنی و انجمن های دینی دومای روسیه مطرح کرد:

ظرفیت های ایران و روسیه برای تبادل اطلاعات در حوزه مبارزه با موادمخدر

سرویس بین الملل
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس،گفت: ما می توانیم در زمینه های مبارزه  مواد مخدر، تنطیم قوانین حمایت از خانواده، حقوق مدنی و سایر امور مرتبط همکاری‌های خوبی بین دو پارلمان برقرار نماییم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سرگئی گاوریلوف رئیس کمیسیون امور توسعه مدنی و انجمن های دینی دومای روسیه ظهر امروز (۲۶ دی ماه ۹۶) در حاشیه اجلاس مجالس کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی با عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

عزیزی در این دیدار با اشاره به روابط خوب و مثبت دو کشور در عرصه های مختلف سیاسی اقتصادی و پارلمانی، گفت: جمهوری اسلامی ایران و روسیه از ظرفیت بالایی برای همکاری در حوزه های مختلف برخوردار هستند که می توان با افزایش ارتباطات پارلمانی در جهت توسعه و تقویت روابط گام های مثبتی برداشت.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه با استقبال از تبادل تجربیات دو کمیسیون افزود:ما می توانیم در زمینه های مبارزه  مواد مخدر، تنطیم قوانین حمایت از خانواده،حقوق مدنی و سایر امور مرتبط همکاری های خوبی بین دو پارلمان برقرار نماییم.

سرگئی گاوریلوف رئیس کمیسیون اجتماعی دومای روسیه با تشکر از برگزاری خوب اجلاس مجالس کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی گفت: علاقمندیم در زمینه مدرن سازی خطوط ریلی،برق رسانی،هوا و فضا و در زمینه تحقیقات و مطالعات علمی همکاری های خود را با جمهوری اسلامی ایران تقویت نماییم.

پیگیری ویژه مشکلات چاروسا در نشست بخشدار با مسؤولان استانی
دنبال کنید

سرگئی گاوریلوف در ادامه بر تداوم ارتباطات و تبادل تجربیات میان کمیسیون های تخصصی مجالس روسیه و ایران  تاکید نمود.

وی در پایان اظهار امیدواری نمود سفر رئیس دومای روسیه به تهران در آینده نزدیک،تحرک خوبی برای توسعه همکاریها بین دو کشور ایجاد نماید./

پایان پیام

سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۶

ظرفیت های ایران و روسیه برای تبادل اطلاعات در حوزه مبارزه با موادمخدر رییس کمیسیون اجتماعی مجلس،گفت: ما می توانیم در زمینه های مبارزه  مواد مخدر، تنطیم قوانین حمایت از خانواده، حقوق مدنی و سایر امور مرتبط همکاری‌های خوبی بین دو پارلمان برقرار نماییم. http://cdn.icana.ir/d/019/201801101709465128.jpg ظرفیت,های,ایران,و,روسیه,برای,تبادل,اطلاعات,در,حوزه,مبارزه,با,موادمخدر Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi