جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشاهده فقر مزمن در لایه‌های خارجی شهر گچساران

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در گچساران فقر مزمن را در لایه های خارجی آن را به چشم مشاهده می‌کنیم. به گزارش ایسنا، غلامرضا تاجگردون در نشست کارکنان کمیته امداد گچساران افزود:  ۲۰۰ خانوار تک نفره در بافت فرسوده گچساران زندگی می کنند که قادر به نوسازی واحدهای خود نیستند.حدود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35509
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در گچساران فقر مزمن را در لایه های خارجی آن را به چشم مشاهده می‌کنیم.نماینده

به گزارش ایسنا، غلامرضا تاجگردون در نشست کارکنان کمیته امداد گچساران افزود:  ۲۰۰ خانوار تک نفره در بافت فرسوده گچساران زندگی می کنند که قادر به نوسازی واحدهای خود نیستند.حدود ۳۵ درصد از مردم گچساران در بافت متراکم فرسوده این شهرستان زندگی می کنند.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دلیل جا گیری نامناسب نفت در زندگی مردم گچساران، تغییر رفتاری و عدم تمایل به کارها به جز کارهای ساده را در این شهرستان به وضوح مشاهده می‌شود.

تاجگردون عنوان کرد: اقدامات خوبی در کهگیلویه وبویراحمد در زمینه های مختلف عمرانی و اقتصادی و فرهنگی انجام شده و وجود نفت در گچساران یک نوع تنوع فرهنگی را در این شهرستان به وجود آورده است.

وی بیان کرد: در دوسال گذشته ۱۰۰۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده گچساران تخریب شده است که حدود ۲۵۰ واحد از این تعداد تاکنون تکمیل و به بهره برداری رسیده است.کمیته امداد امام خمینی(ره) در کنار کمک های دولت اقدامات بسیار ارزنده ای را انجام داده است.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح افزایش مستمری خانوارهای مددجو زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی از محل هدفمندی یارانه‌ها یکی از اقدامات بسیار مهم دولت بوده است.

تاجگردون اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم دولت، اختصاص یارانه معافیت هزینه‌های تحصیلی مددجویان و عوارض مسکن جهت حمایت از اقشار کم درآمد است.

مشروع بودن تحریم‌های سال‌های گذشته / مواضع متناقض حسن روحانی
دنبال کنید

 

به گزارش ایسنا، نشست پرسنل کمیته امداد گچساران با حضور رئیس کمیته امداد کشور، نماینده مردم گچساران و باشت و مسئولان استانی و شهرستانی در گچساران برگزار شد.

نماینده ی گچساران و باشت در کرونا نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi