جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تا شب عید کفش و پوشاک ایرانی بخریم

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به حادثه ناگوار ساختمان پلاسکو و لزوم حمایت از کارگران گفت: به عنوان یک شهروند توصیه می کنم هموطنان تا شب عید برای رونق تولیدی ها و جذب ۳۵۰۰ نیروی بیکارشده، کفش و پوشاک ایرانی خریداری کنند. به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31477
تاریخ انتشار : جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱

کرونا :

تا شب عید کفش و پوشاک ایرانی بخریم
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به حادثه ناگوار ساختمان پلاسکو و لزوم حمایت از کارگران گفت: به عنوان یک شهروند توصیه می کنم هموطنان تا شب عید برای رونق تولیدی ها و جذب ۳۵۰۰ نیروی بیکارشده، کفش و پوشاک ایرانی خریداری کنند.

به گزارش کرونا نیوز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش در گفتگوی تلفنی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر ضمن عرض تسلیت حادثه ناگوار ساختمان پلاسکو، افزود: از اولین ساعات این حادثه تمامی بیمارستان ها و مراکز درمانی این سازمان در استان تهران به حالت آماده باش قرار دارند.

وی ادامه داد: همچنین هزینه درمان مجروحان حادثه ساختمان پلاسکو که قریب به اتفاق تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند از طریق دفاتر اسناد پزشکی به صورت صددرصد رایگان پرداخت می شود.

دکتر نوربخش اظهار داشت: حکم مستمری بازماندگان شهدای آتش نشان این حادثه در هفته آینده بدون تشریفات اداری صادر می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص پرداخت مقرری بیمه بیکاری به کارگران تحت پوشش شاغل در ساختمان پلاسکو نیز گفت: این افراد می توانند از روی یکشنبه به ادارات کار تهران به منظور تعیین تکلیف مقرری بیکاری و یا معرفی به مراکز کاریابی مراجعه کنند.

تا شب عید کفش و پوشاک ایرانی بخریم

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: تامین اجتماعی کل کشور

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi