جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

گوشی‌های نوت ۷ غیر فعال می‌شوند!/عملیات جایگزینی گلکسی نوت‌های مرجوعی به نسبت کشورها، متفاوت است

همانطور که استحضار دارید، بعد از انفجارهای مختلفی که برای گلکسی نوت ۷ سامسونگ در سراسر دنیا اتفاق افتاد و خسارت‌های زیادی را به این شرکت کره‌ای وارد کرد، مسئولان سامسونگ تصمیم گرفتند تا طی درخواستی، تمامی دیوایس‌های فروخته شده را از کاربران پس بگیرند. اما عملیات جایگزینی این محصولات با دیوایس‌های جدید مطمئنا کمی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27446
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

کرونا :

گوشی‌های نوت ۷ غیر فعال می‌شوند!/عملیات جایگزینی گلکسی نوت‌های مرجوعی به نسبت کشورها، متفاوت است

همانطور که استحضار دارید، بعد از انفجارهای مختلفی که برای گلکسی نوت ۷ سامسونگ در سراسر دنیا اتفاق افتاد و خسارت‌های زیادی را به این شرکت کره‌ای وارد کرد، مسئولان سامسونگ تصمیم گرفتند تا طی درخواستی، تمامی دیوایس‌های فروخته شده را از کاربران پس بگیرند. اما عملیات جایگزینی این محصولات با دیوایس‌های جدید مطمئنا کمی طول خواهد کشید.

ما در این مطلب، درباره ۲.۵ میلیون نوت ۷ فروخته شده صحبت می‌کنیم که باید توسط مشتریان مرجوع شده و باتری آن‌ها که توسط خود سامسونگ تولید شده است، از داخل دیوایس خارج شود و نمونه دیگری جایگزین آن گردد.

در هر صورت، عملیات جایگزینی گلکسی نوت‌های مرجوعی به نسبت کشورها، متفاوت است. به عنوان مثال در کشور آمریکا، شما می‌توانید دیوایس خود را به آسانی با پرچم‌داران دیگر این شرکت کره‌ای مانند گلکسی اس ۷ یا اس ۷ اج تعویض کنید. طی این روند، یک گیفت کارت ۲۵ دلاری نیز از طرف سامسونگ به شما اهدا خواهد شد.

در کشورهای دیگر، شما باید منتظر بمانید تا گلکسی نوت‌های اصلاح شده وارد بازار شود تا بتوانید محصول جایگزین خود را دریافت کنید. در طول این مدت، به شما پیشنهاد می‌شود که از دیوایس خود استفاده کنید. حتی اگر هیچ جایگزینی برای آن در منزل ندارید!

سامسونگ اخیرا طی اطلاعیه‌ای که به صورت جهانی ارسال شد، از تمامی خریداران و دارندگان نوت ۷ درخواست کرد تا دیوایس‌های خود را در همان لحظه که این خبر را می‌خوانند، خاموش کنند!

اما اگر شما قصد تعویض گلکسی نوت ۷ که به تازگی خریداری کرده‌اید را نداشته باشید، چه اتفاقی برای آن خواهد افتاد؟ طبق تصمیم جدیدی که مسئولان سامسونگ گرفته‌اند، کلیه دیوایس‌های دارای مشکل در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) غیر فعال خواهند شد و کاربران دیگر قادر به استفاده از آن‌ها نخواهند بود!

چند نکته درباره اتفاقات نفت گچساران
دنبال کنید

پس اگر شما از گلکسی نوت ۷ استفاده می‌کنید و تصمیمی برای شرکت در طرح تعویض آن ندارید، باید بدانید که دیوایس شما از تاریخ ۳۰ سپتامبر به بعد دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi