شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۸ شب شعر در مساجد کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

  آزاد خردمند، سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، ۲۰ اردیبهشت در نشست کمیته فرهنگی حماسه سوم خرداد، اظهار کرد: هویت و شناسنامه ما بعد از امام خمینی(ره) مدیون جانفشانی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است. وی برگزاری هشت شب شعر در مساجد پرجمعیت هر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14473
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۵:۰۴

کرونا :

۸ شب شعر در مساجد کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

 

آزاد خردمند، سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، ۲۰ اردیبهشت در نشست کمیته فرهنگی حماسه سوم خرداد، اظهار کرد: هویت و شناسنامه ما بعد از امام خمینی(ره) مدیون جانفشانی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.
وی برگزاری هشت شب شعر در مساجد پرجمعیت هر شهرستان، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی ـ هنری در بیش از ۳۰۰ کانون فرهنگی مساجد روستاها و مساجد محله‌ای و توزیع کتاب در میادین مرکزی همه شهرستان‌های استان را از برنامه‌های اجرایی ویژه سوم خرداد اعلام کرد.
سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در بقاع متبرکه از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه و برگزاری صبحگاه مشترک و برگزاری شب شعر و خاطره از سوی سپاه فتح استان را از دیگر این برنامه‌ها جهت بزرگداشت آزادی خرمشهر ذکر کرد.
خردمند ارسال محصولات فرهنگی با موضوع دفاع مقدس و سوم خرداد، برگزاری مسابقه و برپایی ایستگاه نقاشی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و غبار روبی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده معظم شاهد و برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های والیبال و تیراندازی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران را از سایر این ویژه برنامه‌ها دانست.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi