جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این آتش سوزی که دلیل بروز آن در حال بررسی است دو باب مغازه سوخت

علیرضا پناهپوری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار نفتا نیوز افزود: ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر امروز به دنبال اطلاع دهی یک شهروند مبنی بر وقوع آتش سوزی در چهارراه امینی دوگنبدان نیروهای آتش نشانی شهرداری این شهر عازم محل حادثه شدند. وی بیان کرد: با توجه به قدیمی بودن مغازه های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10129
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶

کرونا :

در این آتش سوزی که دلیل بروز آن در حال بررسی است دو باب مغازه سوخت

علیرضا پناهپوری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار نفتا نیوز افزود: ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر امروز به دنبال اطلاع دهی یک شهروند مبنی بر وقوع آتش سوزی در چهارراه امینی دوگنبدان نیروهای آتش نشانی شهرداری این شهر عازم محل حادثه شدند.

وی بیان کرد: با توجه به قدیمی بودن مغازه های واقع در چهارراه امینی دوگنبدان و اتصال سقف مغازه ها به یکدیگر آتش به سرعت در حال سرایت بود که آتش نشانان شهرداری این شهر با انجام عملیات های متعدد پس از گذشت حدود دو و نیم ساعت موفق به کنترل آتش و جلوگیری از سرایت آن به سایر مغازه ها شدند.

پناهپوری اظهار کرد: در این آتش سوزی که دلیل بروز آن در حال بررسی است دو باب مغازه سوخت.

وی عنوان کرد: نیروهای اعزامی از آتش نشانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، پتروشیمی این شهرستان و شهرداری دوگنبدان با اقدام سریع آتش سوزی را مهار و از گسترش آن به مغازه های اطراف جلوگیری کردند.

پناهپوری ابراز داشت: در این حادثه آتش سوزی یک مرد ۲۲ ساله بر اثر خفگی جان خود را از دست داد.

معاون شهرداری گچساران از فرماندار،نیروی انتظامی،شرکت نفت وگاز گچساران که در مهار کردن آتش نهایت همکاری را باشهرداری،مردم و تمام دستگاها و پرسنل آتش نشانی تقدیر و تشکر کرد و امیدوار شد که دیگر شاهد چنین مشکلات وحوادثی نشویم

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi