دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مردمی‌سازی واقعی اقتصاد یعنی در اختیار قراردادن ابزارهای تولید به صورت عادلانه

نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: مردمی‌سازی واقعی اقتصاد، یعنی در اختیار قراردادن ابزارهای تولید، بصورت عادلانه به مردم، یعنی حذف نابرابری، تبعیض و رانت‌خواری، یعنی توزیع عادلانه فرصت‌ها و امکانات کشور برای تولید و تجارت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 109690
تاریخ انتشار : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶

کرونا :

مردمی‌سازی واقعی اقتصاد یعنی در اختیار قراردادن ابزارهای تولید به صورت عادلانه

مهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت درباره مردمی سازی اقتصاد، گفت: نام‌گذاری ۱۶سال، به عناوین اقتصادی، نشانه‌ی آن است که باوجود تثبیت انقلاب سیاسی، تاکنون انقلاب اقتصادی به ثمر نرسیده است.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی، بر پایه‌ نقش مردم در اداره‌ امور استوار شد اما به دلیل تداوم سیاست‌های اقتصاد_سرمایه‌داری و نسخه‌های معیوب و ناقص وارداتی، نقش مردم در اقتصاد، حداقلی بوده و همچنان شاهد شکاف طبقاتی و بی‌عدالتی در توزیع منابع عمومی هستیم.

وی اضافه کرد: در اقتصاد مردمی تمرکز ثروت نباید در اختیار عده‌ای خاص باشد تا اقلیت اشراف بتوانند با استثمار نیروی کار و ایجاد انحصار و رانت و به قیمت غارت سفره‌ی مردم، به سودهای سرشار برسند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: مردمی‌سازی واقعی اقتصاد، یعنی در اختیار قراردادن ابزارهای تولید، بصورت عادلانه به مردم، یعنی حذف نابرابری، تبعیض و رانت‌خواری، یعنی توزیع عادلانه فرصت‌ها و امکانات کشور برای تولید و تجارت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi