سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ارتباط با ما

ارتباط با ما

کرونا (کانون رسانه و نمونه اخبار)

ایمیل :                                                   kaidiamin@gmail.com

روابط عمومی :                                    ۰۹۱۷۹۴۳۵۶۰۵

شماره پیامک روایط عمومی:               ۵۰۰۰۲۰۳۰۰۰۰۰۰۹۹

مدیر مسئول و صاحب امتیاز :             امین کائیدی شادگان

دفتر مرکزی و مرکز امور مشتریان:  کهگیلویه و بویراحمد –  گچساران – پانصد دستگاه – بلوار بعثت – کوچه شهید نارکی – جنب مسجد امام علی – دفتر کرونا ( کانون رسانه و نمونه اخبار)

ایمیل روابط عمومی:  info@koronanews.ir

تلفن ساماندهی خبرنگاران : ۰۷۴۳۲۳۳۲۶۴۰

تلفن تماس و فکس: ۳۲۳۳۲۶۴۰ – ۰۷۴ (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته)

سایت خبری تحلیلی کرونا نیوز یکی از اولین سایت های رسمی استان کهگیلویه و بویراحمد از زمستان سال ۹۳ #فعالیت خود را در عرصه خبری شهرستان و استان  آغاز کرد.

مدتی است از فعالیتهای خبری مان می گذرد و تمام سعی را کرده ایم تا این #وظیفه ی خطیر اطلاع رسانی را بدرستی انجام دهیم. اساس اندیشه و تلاشمان عشق به آگاهی و مردم بوده و در این مدت همواره دل مشغولیمان بررسی بازخورد تأثیر بر مخاطب بوده است. #پیشنهادات و انتقادهای بسیاری هم شنیده و دیده ایم. گل ها بر سر و خارها بر دیده نهیم. سخنان و نقدهای دوستان را چون چراغ راه خویش انگاشته ایم و با آن راه را روشن تر می بینیم و این نه فقط بر زبان که در دل و جان ما نقش بستهٰ و به قول سهراب “گاه زخمی که به پا داشته ام، زیر و بم های زمین را به من آموخته است. گاه در بستر بیماری من حجم گل چند برابر شده است “.

 

کرونا نیوز سعی دارد با توجه به مهم ترین رویدادهای روز شهرستان گچساران، استان کهگیلویه و بویراحمد و ایران، سریع ترین و بهترین خبر و تحلیل را ارائه نماید و در این راستا سعی دارد #مخاطبان خود را در جریان به روز ترین اخبار و اطلاعات قرار دهد.

با توجه به وجود سایت های خبری و تحلیلی مختلف این کار دشوار می باشد اما امیدواریم به کمک مخاطبان خوب سایت بتوانیم این مهم را تحقق بخشیم و در این راه از تمامی مخاطبان خود نیز یاری می طلبیم تا با نظرات و راهنمایی های خود ما را راهنما و مدد رسان باشند.

کرونا نیوز به عنوان یک سایت خبری تحلیلی با اینکه سایتی نوپا و تازه تأسیس در شهرستان #گچساران است، تمام تلاش خود را معطوف به پیشبرد وظیفه اطلاع رسانی کرده است، سایت خبری تحلیلی کرونا نیوز با انجام اقدامات لازم جهت ثبت قانونی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همین مدت فعالیت هایی که انجام داده است همگی در راستای انجام وظیفه #خطیر و #سنگین #روشنگری و ادای #دین نسبت به مردم #شهرستان گچساران بوده است.

 

وب سایت کرونا نیوز متشکل از تیمی #رسانه ای و #جوان سعی دارد در عرصه خبر رسانی مخاطبان جامعه موثر و موفق ظاهر شود و امیدوار است که بتواند منبعی مفید و معتبر برای مخاطبان خود باشد.

 

کرونا نیوز دست یاری دراز می کند به سوی تمام کسانی که می توانند کمکی در زمینه اطلاع رسانی به اقشار مختلف #جامعه بکنند و افرادی که احساس می کنند  آگاه سازی و روشنگری نیاز است.

کودک اندیشه ی ما نوپاست، #افتان و #خیزان راه را می پیماید و ناگزیر است و نیازمند به دست یاری و محبت. باشد که دست به دست هم دهیم و #انسانی #شریف و آزاده، #خیرخواه و #خیراندیش به جامعه بسپاریم.

 

 

 

 

رسیدگی به انتقادها و پیشنهاد ها و اخبار شما :

مشتری گرامی ، اگر انتقاد یا شکایتی از کرونا دارید برای دریافت پاسخ سریع‌تر ، لطفا به ارسال خبر  و ایمیل مدیر مسئول  ارسال کنید.

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true”]

 

logo-samandehi