سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه مردم یمن با بمباران مسدود نمی شود

حقیقت پور: راه مردم یمن با بمباران مسدود نمی شود نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، چشم انداز حمله عربستان به یمن را ذلت بیش از حد آل سعود توصیف و تاکید کرد: عربستان خسارت این اقدام را پرداخت خواهد کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12726
تاریخ انتشار : جمعه ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶


حقیقت پور:


راه مردم یمن با بمباران مسدود نمی شود


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، چشم انداز حمله عربستان به یمن را ذلت بیش از حد آل سعود توصیف و تاکید کرد: عربستان خسارت این اقدام را پرداخت خواهد کرد.


راه مردم یمن با بمباران مسدود نمی شود 3

منصور حقیقت پور درباره حمله عربستان سعودی به یمن گفت: تحولات کنونی یمن، مثبت ارزیابی می شود؛ زیرا پیشرفت روند انقلابی در این کشور به گونه ای بود که رژیم ابله عربستان سعودی نسبت به براندازی و تغییر رفتار در داخل ناامید شد و نهایتا تصمیم به حمله نظامی گرفت.


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: عربستان به دلیل اقدامات نکبت باری که تا به امروز در تحقیر مردم یمن داشته، امروز در یمن به مراتب چهره ای وقیح تر از چهره صیونیست ها دارد و مردم مظلوم کشور یمن به خوبی ام الفساد منطقه یعنی عربستان سعودی و ام الفساد جهان یعنی امریکا را شناختند.


وی با اشاره به اینکه امریکا و عربستان سعودی در مورد یمن واکنش مشترک نشان می دهند؛ درباره حمایت اطلاعاتی و لجستیکی امریکا از حمله به یمن، توضیح داد: آنجایی که امریکایی ها به طور مستقیم وارد عرصه شدند و عملیات نظامی داشتند، هیچ غلطی نتوانستند بکنند و اینکه اکنون که چند عرب را وادار به اقدام کرده و خود در پشت صحنه هستند که حکومت را به منصور هادی برگردانند، از مزاح های بین المللی است!


حقیقت پور با بیان اینکه مردم یمن راه خود را پیدا کرده اند و این راه با بمباران مسدود نمی شود، ادامه داد: عربستان تا هنگامی که متوجه نشده از کدام کانال دچار ذلت شده، همچنان در ضلالت به سر خواهد برد.

توهمات اردوغان به نقاط خطرناکی رسیده است
دنبال کنید


وی درباره برخی تحلیلها که نفوذ ایران را دلیل حمله سعودی به یمن می داند، بیان کرد: مگر راه مقابله با نفوذ بمباران است؟


این نماینده مجلس گفت: رویکرد مردم یمن مانند دو کفه ترازو است؛ یکی جایگاه کاریزماتیک انقلاب اسلامی است که هر روز بالا می رود و یکی جایگاه وقیح و زشت عربستان که در حال پایین آمدن است و هرچقدر سعودی پایینتر می آید، ایران بالاتر می رود.


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، چشم انداز حمله عربستان به یمن را ذلت بیش از حد آل سعود توصیف و تاکید کرد: عربستان خسارت این اقدام را پرداخت خواهد کرد./


پایان پیام


منبع: 
خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi