دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

قوانین مزاحم سد راه بازگشت واحدها به چرخه تولید/ تدبیر مسئولان کهگیلویه و بویراحمد چیست؟

به گزارش کرونا از یاسوج، سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته ۲۸ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار کرد که این جلسات ۲۸۶ مصوبه داشت که ۲۳۰ مورد آن عملیاتی شده است. ۵۶ مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته و ۸۶ مصوبه از سال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90932
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

کرونا :

قوانین مزاحم سد راه بازگشت واحدها به چرخه تولید/ تدبیر مسئولان کهگیلویه و بویراحمد چیست؟

به گزارش کرونا از یاسوج، سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته ۲۸ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار کرد که این جلسات ۲۸۶ مصوبه داشت که ۲۳۰ مورد آن عملیاتی شده است.

۵۶ مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته و ۸۶ مصوبه از سال ۱۴۰۰ هنوز عملیاتی نشده است که به نظر می‌رسد قوانین مزاحم مانع اجرایی شدن برخی مصوبات و بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید است.

به گفته رئیس سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد علی‌رغم اینکه تعهد استان ۲۶ واحد بود اما ۲۷ واحد تولیدی فعال و به چرخه تولید بازگشت و زمینه بازگشت به کار ۲۷۵ نفر فراهم شد و اگر قوانین مزاحم سد راه تولید کنندگان برداشته شود چرخ صنعت بیشتر از گذشته در کهگیلویه و بویراحمد می‌چرخد.

در همین خصوص مدیرکل سرمایه‌گذاری حوزه اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سازمان صمت به عنوان دستگاه متولی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید همواره در خدمت تولیدکنندگان بود، گفت: سازمان صمت در خصوص حمایت از تولیدکنندگان کوتاهی نکرده اما محدودیت‌های وجود داشته است.

محسن ضامن‌فر بیان کرد: رفع مشکلات تولیدکنندگان به اندازه‌ای حائز اهمیت است که علاوه بر طرح‌هایی که در جلسات مطرح می‌شود خارج از جلسه طرح مطرح و در خصوص آنها تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات و خلاهای قانونی برای گره‌گشایی از مشکلات تولید کنندگان گفت: قوانین و قواعد دست و پاگیر حوزه تولید احصاء شده و بنا داریم در سفر رئیس جمهور به استان این موارد که مانعی سد راه تولید کنندگان است را مطرح کنیم تا دولت در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

دیدار هندبال نفت و گاز گچساران و پتروشیمی مارون به تعویق افتاد
دنبال کنید

این مسئول با اشاره به اینکه مشکلات تامین زمین برای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران مشخص شد، گفت: جلسه‌ای در این زمینه تشکیل و در خصوص تعیین زمین برای سرمایه گذاران تصمیم‌گیری می‌شود.

سفر آینده رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد تدبیر تیم اقتصادی استان برای گره‌گشایی از مشکلات حوزه تولید است تا قوانین مزاحم سد راه تولید برداشته شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi