چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قوانین مزاحم سد راه بازگشت واحدها به چرخه تولید/ تدبیر مسئولان کهگیلویه و بویراحمد چیست؟

به گزارش کرونا از یاسوج، سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته ۲۸ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار کرد که این جلسات ۲۸۶ مصوبه داشت که ۲۳۰ مورد آن عملیاتی شده است. ۵۶ مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته و ۸۶ مصوبه از سال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90932
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

کرونا :

قوانین مزاحم سد راه بازگشت واحدها به چرخه تولید/ تدبیر مسئولان کهگیلویه و بویراحمد چیست؟

به گزارش کرونا از یاسوج، سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته ۲۸ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار کرد که این جلسات ۲۸۶ مصوبه داشت که ۲۳۰ مورد آن عملیاتی شده است.

۵۶ مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته و ۸۶ مصوبه از سال ۱۴۰۰ هنوز عملیاتی نشده است که به نظر می‌رسد قوانین مزاحم مانع اجرایی شدن برخی مصوبات و بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید است.

به گفته رئیس سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد علی‌رغم اینکه تعهد استان ۲۶ واحد بود اما ۲۷ واحد تولیدی فعال و به چرخه تولید بازگشت و زمینه بازگشت به کار ۲۷۵ نفر فراهم شد و اگر قوانین مزاحم سد راه تولید کنندگان برداشته شود چرخ صنعت بیشتر از گذشته در کهگیلویه و بویراحمد می‌چرخد.

در همین خصوص مدیرکل سرمایه‌گذاری حوزه اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سازمان صمت به عنوان دستگاه متولی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید همواره در خدمت تولیدکنندگان بود، گفت: سازمان صمت در خصوص حمایت از تولیدکنندگان کوتاهی نکرده اما محدودیت‌های وجود داشته است.

محسن ضامن‌فر بیان کرد: رفع مشکلات تولیدکنندگان به اندازه‌ای حائز اهمیت است که علاوه بر طرح‌هایی که در جلسات مطرح می‌شود خارج از جلسه طرح مطرح و در خصوص آنها تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات و خلاهای قانونی برای گره‌گشایی از مشکلات تولید کنندگان گفت: قوانین و قواعد دست و پاگیر حوزه تولید احصاء شده و بنا داریم در سفر رئیس جمهور به استان این موارد که مانعی سد راه تولید کنندگان است را مطرح کنیم تا دولت در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

روایتی از روز رای اعتماد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در هیئت دولت
دنبال کنید

این مسئول با اشاره به اینکه مشکلات تامین زمین برای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران مشخص شد، گفت: جلسه‌ای در این زمینه تشکیل و در خصوص تعیین زمین برای سرمایه گذاران تصمیم‌گیری می‌شود.

سفر آینده رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد تدبیر تیم اقتصادی استان برای گره‌گشایی از مشکلات حوزه تولید است تا قوانین مزاحم سد راه تولید برداشته شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi