چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مردم گچساران در روز قدس انزجارشان را از اسرائیل فریاد خواهند زد

به گزارش کرونا از گچساران سرهنگ محقق زاده در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: در سالی که گذشت گچساران از امنیت خوبی با توجه به برخی از رویدادهای مختلف در کشور برخوردار بوده است، که جا دارد از شورای تامین و بصیرت مردم هوشیار انقلابی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.  وی بیان کرد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90372
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

مردم گچساران در روز قدس انزجارشان را از اسرائیل فریاد خواهند زد

به گزارش کرونا از گچساران سرهنگ محقق زاده در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: در سالی که گذشت گچساران از امنیت خوبی با توجه به برخی از رویدادهای مختلف در کشور برخوردار بوده است، که جا دارد از شورای تامین و بصیرت مردم هوشیار انقلابی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

 وی بیان کرد: با توجه به رویداد انتخابات پیش رو امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: تاکنون جمهوری اسلامی ایران توانست با اقتدار در مقابل نقشه های شوم دشمنان ایران اسلامی ایستاده و از تمام آنها سربلند بیرون آید.

 محقق زاده عنوان کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی همواره در تمام صحنه ها پای کار بوده و محکم پشت نظام جمهوری اسلامی و رهبر و خون شهدای خود محکم ایستاده اند.

 وی گفت: لحظه به لحظه عمر نظام جمهوری اسلامی حساس بوده و هرچه جلوتر می رویم نیز حساس تر خواهد شد زیرا اقتدار جمهوری اسلامی ایران بسیاری از معادلات دنیا را بر هم زده است.

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: باید تقوا در کار را سر لوحه خود قرار داده و با جان و دل خدمت و خدمتگزاری را بدون هیچ گونه تقسیم بندی به مردم ارائه کنیم.

 محقق زاده بیان کرد: بدبخت ترین مردم کسانی هستند که آخرت خود را برای دنیای دیگران خراب میکنند، مردم خوب هستند و باید برای خدمت به آنها تلاش کرد.

 وی افزود : مردم در تمام صحنه ها همیشه در کنار نظام جمهوری اسلامی حضور داشته اند.

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران ادامه داد: امسال نیز با وجود بارش سال گذشته باید مراقب آتش‌سوزی‌ها باشیم،دشمن یکی از اقدامات خود را برای آتش سوزی ها می گذارد و باید برای مهار و مقابله با آنها آمادگی لازم را از قبل ایجاد کرد .

رتبه آخر کهگیلویه و بویراحمد در معدل دانش‌آموزان رشته ریاضی و تجربی صحت ندارد
دنبال کنید

محقق زاده اضافه کرد: در صورت احتمال آتش همه پای کار آمده و برای مهار آن سریعا اقدام کنیم.

 وی گفت: خدمات زیادی تاکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی انجام شده و باید این خدمات به مردم اطلاع داده شود.

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهار کرد: رویداد بزرگ روز قدس را پیش رو داریم بار دیگر مردم باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برای همدردی و اتحاد با مردم ستمدیده فلسطین پای کار آمده و با مشت های گره کرده خود حمایت و همدلی خود را از فلسطین و انزجارشان را از رژیم غاصب اسرائیل و همپیمانانش نشان خواهند داد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi