شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مردم گچساران در روز قدس انزجارشان را از اسرائیل فریاد خواهند زد

به گزارش کرونا از گچساران سرهنگ محقق زاده در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: در سالی که گذشت گچساران از امنیت خوبی با توجه به برخی از رویدادهای مختلف در کشور برخوردار بوده است، که جا دارد از شورای تامین و بصیرت مردم هوشیار انقلابی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.  وی بیان کرد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 90372
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

مردم گچساران در روز قدس انزجارشان را از اسرائیل فریاد خواهند زد

به گزارش کرونا از گچساران سرهنگ محقق زاده در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: در سالی که گذشت گچساران از امنیت خوبی با توجه به برخی از رویدادهای مختلف در کشور برخوردار بوده است، که جا دارد از شورای تامین و بصیرت مردم هوشیار انقلابی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

 وی بیان کرد: با توجه به رویداد انتخابات پیش رو امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: تاکنون جمهوری اسلامی ایران توانست با اقتدار در مقابل نقشه های شوم دشمنان ایران اسلامی ایستاده و از تمام آنها سربلند بیرون آید.

 محقق زاده عنوان کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی همواره در تمام صحنه ها پای کار بوده و محکم پشت نظام جمهوری اسلامی و رهبر و خون شهدای خود محکم ایستاده اند.

 وی گفت: لحظه به لحظه عمر نظام جمهوری اسلامی حساس بوده و هرچه جلوتر می رویم نیز حساس تر خواهد شد زیرا اقتدار جمهوری اسلامی ایران بسیاری از معادلات دنیا را بر هم زده است.

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: باید تقوا در کار را سر لوحه خود قرار داده و با جان و دل خدمت و خدمتگزاری را بدون هیچ گونه تقسیم بندی به مردم ارائه کنیم.

 محقق زاده بیان کرد: بدبخت ترین مردم کسانی هستند که آخرت خود را برای دنیای دیگران خراب میکنند، مردم خوب هستند و باید برای خدمت به آنها تلاش کرد.

 وی افزود : مردم در تمام صحنه ها همیشه در کنار نظام جمهوری اسلامی حضور داشته اند.

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران ادامه داد: امسال نیز با وجود بارش سال گذشته باید مراقب آتش‌سوزی‌ها باشیم،دشمن یکی از اقدامات خود را برای آتش سوزی ها می گذارد و باید برای مهار و مقابله با آنها آمادگی لازم را از قبل ایجاد کرد .

عبور سریع فیبرنوری ازسنگ منگ/کاکان به اینترنت پرسرعت جهانی متصل می شود
دنبال کنید

محقق زاده اضافه کرد: در صورت احتمال آتش همه پای کار آمده و برای مهار آن سریعا اقدام کنیم.

 وی گفت: خدمات زیادی تاکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی انجام شده و باید این خدمات به مردم اطلاع داده شود.

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهار کرد: رویداد بزرگ روز قدس را پیش رو داریم بار دیگر مردم باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برای همدردی و اتحاد با مردم ستمدیده فلسطین پای کار آمده و با مشت های گره کرده خود حمایت و همدلی خود را از فلسطین و انزجارشان را از رژیم غاصب اسرائیل و همپیمانانش نشان خواهند داد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi