جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیبروز و کراتینه مو در تهران بکس

فیبروز و کراتینه مو در تهران بکس   آموزش میکروبلیدینگ(فیبروز) میکرو ابرو همان روش میکروبلیدینگ ابروهاست . که با انواع رنگهای ارگانیک برای افرادی با ابروهای نازک که به دنبال چیزی هستند ، که برخی آن را پرکننده نیمه دائمی می دانند . میکروبلیدینگ ممکن است یک گزینه باشد . میکرو ابرو پهن و میکرو

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83720
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

کرونا :

فیبروز و کراتینه مو در تهران بکس

فیبروز و کراتینه مو در تهران بکس

 

آموزش میکروبلیدینگ(فیبروز)

میکرو ابرو همان روش میکروبلیدینگ ابروهاست . که با انواع رنگهای ارگانیک برای افرادی با ابروهای نازک که به دنبال چیزی هستند ، که برخی آن را پرکننده نیمه دائمی می دانند . میکروبلیدینگ ممکن است یک گزینه باشد . میکرو ابرو پهن و میکرو ابروی رنگ روشن تر ، میکرو ابروی دخترانه از مدل های محبوب میکروبلیدینگ ابرو ها تلقی می شوند .

 

میکروبلیدینگ چیست؟

یک متخصص زیبایی از ابزار میکروبلید برای اعمال رنگدانه های رنگی که شبیه موهای واقعی هستند استفاده می کند . در واقع با ابزار و قلم دستی رنگدانه ها بصورت خاص و ترکیبی به زیر پوست ابروها منتقل می شوند . و گفته می‌شود که میکروبلیدینگ ابروهایی با ظاهری طبیعی و مشخص ارائه می‌دهد ، اما این فرآیند معمولاً زمان می‌برد تا کامل گردد .

عمل اولیه ممکن است تا چند ساعت طول کشیده و ابروها بلافاصله پس از میکروبلیدینگ تیره تر به نظر می رسند . این امکان وجود دارد که رنگ پس از چند هفته محو گردد و نیاز به اصلاح و ترمیم باشد .

 

مراقبت های قبل از میکرو ابرو در کلاس های ما که باید بدانید :

در روز انجام میکرو ابرو (فیبروز) …

❌ از مصرف نوشیدنی های کافئین دار یا الکل خودداری کنید .

❌ ۳ روز قبل از نوبت از برنزه کردن و آفتاب گرفتن خودداری کنید .

❌ از اپیلاسیون یا کندن ابرو تا ۲ روز قبل خودداری کنید .

❌ حداقل ۲ تا ۳ هفته قبل از عمل از لایه برداری شیمیایی و سایر درمان های شدید صورت خودداری فرمایید .

❌ قبل از عمل موهای خود را بشویید و حالت دهید ، زیرا ابروها نباید حداقل به مدت ۷ روز با آب تماس داشته باشند .

❌ قطع مصرف ویتامین A (رتینول) و بوتاکس حداقل یک ماه قبل .

❌ حداقل ۱ هفته قبل از عمل ، مصرف روغن ماهی یا هر رقیق کننده خون طبیعی دیگر مانند ویتامین E را متوقف سازید .

 

فرآیند انجام کار که تکنیکی تر عمل کنید :

در روزی که میکروبلیدینگ ابرو انجام می شود ، مهم است که با میکروبلیدینگ کار خود بنشینید . و هرگونه سوال یا نگرانی را مطرح کنید . متخصص زیبایی باید روش و گزینه‌ها از جمله سبک و طرح ابرو و رنگ را توضیح بدهد . و توصیه‌هایی را ارائه دهد تا دغدغه ای نداشته باشید .

قبل از شروع میکرو ، متخصص زیبایی احتمالاً از یک پماد بی‌حس کننده موضعی در ناحیه ابرو استفاده می‌کند که به کاهش ناراحتی در طول روش میکروبلیدینگ کمک می‌کند .

هنگامی که مشتری خیالش راحت شد ، تکنسین روش را شروع می کند . این فرآیند بسیار دقیق است و می تواند تا ۲ ساعت طول بکشد .
برای متخصص زیبایی مهم است که وقت خود را صرف بکند . زیرا نتیجه چند سال باقی می ماند . و باید به خوبی انجام شود .
مشتری ممکن است احساس خراشیدن در ناحیه ابرو داشته باشد ، اما این روند معمولاً فقط با حداقل درد و بسیار قابل تحمل است .

 

میکرو ابرو بعد از چند روز طبیعی میشه ؟

پس از انجام میکروبلیدینگ و حداقل تا یک هفته پس از آن ، ابروهای فرد ممکن است تیره تر به نظر برسند . همچنین ممکن است به دلیل پوسته پوسته شدن و بهبودی احساس تیزتری داشته باشند . همچنین احساس قرمزی و تورم خفیف طبیعی است .

 

مراقبتهای بعد از میکرو ابرو

پیگمتر و میکروبلیدینگ کار به مشتریان خود دستورالعمل های مراقبت های بعدی را ارائه می دهد . که ممکن است شامل موارد زیر باشد :
? ابروها را به آرامی با نوک انگشت بشورید . با آب و صابون آنتی باکتریال به مدت حدود ۱۰ ثانیه بشویید و سپس خشک نمایید .
? استفاده از حداقل مقدار پماد مرطوب کننده .
? دور نگه داشتن ابروها از آب به مدت ۷ تا ۱۰ روز ، که شامل دوش گرفتن یا شنا نکردن طولانی میباشد .
? از آرایش کردن روی ناحیه ابرو در حالی که به طور فعال در حال بهبود است خودداری کنید . تا این ناحیه تا حد ممکن تمیز بماند .

دیدار فرمانده سپاه قدس با آیت الله نوری همدانی
دنبال کنید

? عدم چیدن دلمه ها

? حداقل تا ۴ هفته پس از عمل از نور مستقیم خورشید یا برنزه شدن خودداری کنید .
? حداقل تا ۴ هفته بعد از عمل از اسکراب یا لایه بردار صورت استفاده نکنید .
? حداقل ۱۰ روز پس از عمل روی صورت نخوابید .

 

عوامل موثر بر کاهش رنگ پذیری پوست که آموزش داده میشود :

? بالا بودن چربی پوست

? مصرف نوشیدنی‌های حاوی کافئین

? مصرف نوشیدنی‌های الکلی

? مصرف دخانیات

 

دوام و ماندگاری میکروبلیدینگ

به‌طور معمول، میکروبلیدینگ برای مدت ۱ سال یا نهایتا ۲ سال دوام خواهد داشت . نتایج ماندگاری میکرو بلیدینگ  به عوامل مختلفی بستگی دارد ، که از آن میان می‌توان موارد زیر را برشمرد :

✅ نوع پوست متقاضی

✅ کیفیت مواد و رنگ مصرفی

✅ مراقبت‌های قبل و بعد از انجام فرآیند

✅ تبحر متخصص مربوطه

فیبروز و کراتینه مو در تهران بکس 5

 

 

 

کراتینه (احیا و لختی ژاپنی )

این روزها ، خانم ها و آقایان ، خوش استایل به دنبال روش های جدید صاف کردن مو هستن . صافی مو در بین هنرپیشه های هالیوودی هم با استقبال زیادی روبرو شده است . روش های متفاوتی برای صاف کردن مو وجود داره . ولی صافی موی ژاپنی خیلی سر و صدا به پا کرده . این نوع صافی موها را بسیار نرم و لخت تر کرده و ماندگاری طولانی تری هم داره.

فرهای طبیعی مو زیبایی فوق العاده ای دارد .  اما همه مو فرفری ها تمایل دارند ، صافی مو را هم تجربه کنند .
از جذابیت موهای صاف و لخت که بگذریم ، واقعا رسیدگی به موهای فر کار دشواریه . به خصوص خانم های شاغل مو فرفری ، بیشتر با این قضیه درگیرند .  با تکنیک (صافی موی ژاپنی ) ، دیگر نیازی به اتوی مو ندارید . و در کمتر از چند دقیقه موها مرتب و شانه زده ،حاضر و آماده این .

 

 

صافی ژاپنی مو چطوری انجام میشه؟

قبل از انجام هر نوع عملیات صافی یا احیا مو لازم است تا ابتدا مشاوره با حمید بخشی در سالن تهران بکس ، انجام شود .  به این صورت که آرایشگرتان باید موهای شما را از لحاظ جنس مو و ضخامت و سلامت بررسی کند .  برخی از آسیب ها ناشی از هایلایت های قبلی و دکلره و … آثارشان دائمی است . و روی موها به خوبی دیده می شود .

در این مورد تنها نظر یک آرایشگر متخصص مهم است . صافی ژاپنی مو از تکنیک های کاملا تخصصی است ، که تنها توسط آرایشگرهای با تجربه و آموزش دیده انجام می شود .

 

احیا و آبرسانی در بهترین آرایشگاه مردانه تهران :

توجه به میزان آسیب به مو از محلول های صافی با شماره های متفاوتی استفاده می شود . قوی ترین مواد برای موهای طبیعی که تاکنون با مواد شیمیایی تماس نداشته اند ،  به کار می رود . این موها سالم و قوی هستند . و قبلا دکلره، فر، هایلایت و … نشده اند .
در مورد افرادی که قبلا موها را دکلره کرده اند ، نیز دو گروه دیده می شود .
دسته اول با وجود رنگ و دکلره و فر و … دارای موهای سالم و با کیفیت هستند .  این موها دچار آسیب نشده و وضع خوبی دارد .

پکینگ برج خنک کننده چیست؟
دنبال کنید

اما در مورد خانم هایی که موهای آسیب دیده دارند آرایشگرتان از ملایم ترین محلول صاف کننده مو استفاده خواهد کرد .

فیبروز و کراتینه مو در تهران بکس 6

تست استقامت موها رو اینجا یاد بگیر

پس از بررسی اولیه نوبت به این مرحله است . واکنش تارهای مو در برابر مواد شیمیایی ، یکسان نخواهد بود . این بستگی به جنس مو ، ضخامت و میزان آسیب دارد . اگرچه یک آرایشگر با تجربه می داند چه درصد از مواد را استفاده کند ولی بهتر است ، از قبل تست انجام شود . در این آزمایش بخش کوچکی از تارهای مو جدا شده و با محلول مورد نظر برای صاف کردن مو ، تست می شود .
این کار چیزی شبیه به تست رنگ مو است . که حتما باید قبل از رنگ کردن موها انجام گردد . این آزمایش نشان می دهد که موها چقدر مقاومند . هر چقدر میزان آسیب به مو بیشتر باشد ، مقاومت کمتری دارد .

 

آماده سازی قبل از صافی موی ژاپنی

در این مرحله موها شسته می شود تا برای انجام عملیات صافی مو ، مشکلی نباشد .
برای شستشوی موها از یک شامپوی ملایم (با مشورت کراتینکار) استفاده می شود . این کار الزامی است . و نباید این مرحله حذف بشود . چون در نتیجه نهایی تاثیر خواهد گذاشت .
سپس لازم است تا از اسپری محافظ بر روی موها استفاده بشود . این اسپری چیزی نیست جز محلول آب و مواد مغذی که موها را در برابر حرارت ، محافظت خواهد کرد .  با این کار مقاومت تارهای مو بیشتر شده و مواد شیمیایی صاف کننده مو و حرارت بالا نمی تواند به ساختار مو آسیب وارد سازد .

 

اجرای نهایی  با آموزش درست در صافی مو

محلولی که برای صافی موی ژاپنی استفاده می شود،  به ریشه آسیب می رساند . پس تماس این مواد با ریشه مو، مشکل ساز خواهد شد . یک آرایشگر ماهر ، می تواند لایه های مو را با مواد صافی آغشته بکند .  طوری که فاصله مواد با ریشه مو نیز حفظ  گردد .  شیوه کار اهمیت زیادی دارد . هر گونه کشش و یا فشار به تارهای مو ، موجب می شود که مو آسیب ببیند .
فرایند صافی ژاپنی مو بین ۳ تا ۵ ساعت طول می کشد . پس از آغشته کردن مواد صافی به مو ، لازم است تا زمان مورد نظر تمام بشود . سپس موها به طور کامل آبکشی می شود تا مواد شسته شود .  شستشو و خشک کردن موها باید به آرامی انجام شود .

آموزش اتوکشی مو :

در آموزش کراتینه مو پس از گرفتن آب اضافی مو با حوله ، باقیمانده نم مو با سشوار خشک می گردد . سپس نوبت به اتوکشی مو میرسه .  حرکت دست و سشوار در حین اتوکشی اهمیت زیادی داره .  اتوی مو باید کاملا صاف و مستقیم حرکت بکن ، در غیر این صورت موها لخت نمی شود . و حالت تر باقی خواهد ماند . با توجه به بلندی و حجم مو ، عملیات اتوکشی مو یک تا دو ساعت به زمان نیاز دارد .

پس از اتمام اتو کردن مو ، محلول خنثی کننده برای جلوگیری از توقف پروسه صافی مو ، استفاده میگردد . ماده خنثی کننده نیز نباید با ریشه مو تماس داشته باشد . پس از ۵ تا ۱۰ دقیقه باید موها را دوباره آبکشی کنید .

خدمات آموزش صافی و احیای مو :

۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷ حمید بخشی 

تهران ، سالن تهران بکس

Hamidbakhshiiiiii@
پیج اینستاگرام ما

فیبروز و کراتینه مو در تهران بکس 7

 

 

 

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi