سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیبروز و کراتینه مو در تهران بکس

فیبروز و کراتینه مو در تهران بکس   آموزش میکروبلیدینگ(فیبروز) میکرو ابرو همان روش میکروبلیدینگ ابروهاست . که با انواع رنگهای ارگانیک برای افرادی با ابروهای نازک که به دنبال چیزی هستند ، که برخی آن را پرکننده نیمه دائمی می دانند . میکروبلیدینگ ممکن است یک گزینه باشد . میکرو ابرو پهن و میکرو

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83720
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

کرونا :

فیبروز و کراتینه مو در تهران بکس

فیبروز و کراتینه مو در تهران بکس

 

آموزش میکروبلیدینگ(فیبروز)

میکرو ابرو همان روش میکروبلیدینگ ابروهاست . که با انواع رنگهای ارگانیک برای افرادی با ابروهای نازک که به دنبال چیزی هستند ، که برخی آن را پرکننده نیمه دائمی می دانند . میکروبلیدینگ ممکن است یک گزینه باشد . میکرو ابرو پهن و میکرو ابروی رنگ روشن تر ، میکرو ابروی دخترانه از مدل های محبوب میکروبلیدینگ ابرو ها تلقی می شوند .

 

میکروبلیدینگ چیست؟

یک متخصص زیبایی از ابزار میکروبلید برای اعمال رنگدانه های رنگی که شبیه موهای واقعی هستند استفاده می کند . در واقع با ابزار و قلم دستی رنگدانه ها بصورت خاص و ترکیبی به زیر پوست ابروها منتقل می شوند . و گفته می‌شود که میکروبلیدینگ ابروهایی با ظاهری طبیعی و مشخص ارائه می‌دهد ، اما این فرآیند معمولاً زمان می‌برد تا کامل گردد .

عمل اولیه ممکن است تا چند ساعت طول کشیده و ابروها بلافاصله پس از میکروبلیدینگ تیره تر به نظر می رسند . این امکان وجود دارد که رنگ پس از چند هفته محو گردد و نیاز به اصلاح و ترمیم باشد .

 

مراقبت های قبل از میکرو ابرو در کلاس های ما که باید بدانید :

در روز انجام میکرو ابرو (فیبروز) …

❌ از مصرف نوشیدنی های کافئین دار یا الکل خودداری کنید .

❌ ۳ روز قبل از نوبت از برنزه کردن و آفتاب گرفتن خودداری کنید .

❌ از اپیلاسیون یا کندن ابرو تا ۲ روز قبل خودداری کنید .

❌ حداقل ۲ تا ۳ هفته قبل از عمل از لایه برداری شیمیایی و سایر درمان های شدید صورت خودداری فرمایید .

❌ قبل از عمل موهای خود را بشویید و حالت دهید ، زیرا ابروها نباید حداقل به مدت ۷ روز با آب تماس داشته باشند .

❌ قطع مصرف ویتامین A (رتینول) و بوتاکس حداقل یک ماه قبل .

❌ حداقل ۱ هفته قبل از عمل ، مصرف روغن ماهی یا هر رقیق کننده خون طبیعی دیگر مانند ویتامین E را متوقف سازید .

 

فرآیند انجام کار که تکنیکی تر عمل کنید :

در روزی که میکروبلیدینگ ابرو انجام می شود ، مهم است که با میکروبلیدینگ کار خود بنشینید . و هرگونه سوال یا نگرانی را مطرح کنید . متخصص زیبایی باید روش و گزینه‌ها از جمله سبک و طرح ابرو و رنگ را توضیح بدهد . و توصیه‌هایی را ارائه دهد تا دغدغه ای نداشته باشید .

قبل از شروع میکرو ، متخصص زیبایی احتمالاً از یک پماد بی‌حس کننده موضعی در ناحیه ابرو استفاده می‌کند که به کاهش ناراحتی در طول روش میکروبلیدینگ کمک می‌کند .

هنگامی که مشتری خیالش راحت شد ، تکنسین روش را شروع می کند . این فرآیند بسیار دقیق است و می تواند تا ۲ ساعت طول بکشد .
برای متخصص زیبایی مهم است که وقت خود را صرف بکند . زیرا نتیجه چند سال باقی می ماند . و باید به خوبی انجام شود .
مشتری ممکن است احساس خراشیدن در ناحیه ابرو داشته باشد ، اما این روند معمولاً فقط با حداقل درد و بسیار قابل تحمل است .

 

میکرو ابرو بعد از چند روز طبیعی میشه ؟

پس از انجام میکروبلیدینگ و حداقل تا یک هفته پس از آن ، ابروهای فرد ممکن است تیره تر به نظر برسند . همچنین ممکن است به دلیل پوسته پوسته شدن و بهبودی احساس تیزتری داشته باشند . همچنین احساس قرمزی و تورم خفیف طبیعی است .

 

مراقبتهای بعد از میکرو ابرو

پیگمتر و میکروبلیدینگ کار به مشتریان خود دستورالعمل های مراقبت های بعدی را ارائه می دهد . که ممکن است شامل موارد زیر باشد :
? ابروها را به آرامی با نوک انگشت بشورید . با آب و صابون آنتی باکتریال به مدت حدود ۱۰ ثانیه بشویید و سپس خشک نمایید .
? استفاده از حداقل مقدار پماد مرطوب کننده .
? دور نگه داشتن ابروها از آب به مدت ۷ تا ۱۰ روز ، که شامل دوش گرفتن یا شنا نکردن طولانی میباشد .
? از آرایش کردن روی ناحیه ابرو در حالی که به طور فعال در حال بهبود است خودداری کنید . تا این ناحیه تا حد ممکن تمیز بماند .

آیا قطر دین خود به ایران و ترکیه را فراموش می‌کند؟!
دنبال کنید

? عدم چیدن دلمه ها

? حداقل تا ۴ هفته پس از عمل از نور مستقیم خورشید یا برنزه شدن خودداری کنید .
? حداقل تا ۴ هفته بعد از عمل از اسکراب یا لایه بردار صورت استفاده نکنید .
? حداقل ۱۰ روز پس از عمل روی صورت نخوابید .

 

عوامل موثر بر کاهش رنگ پذیری پوست که آموزش داده میشود :

? بالا بودن چربی پوست

? مصرف نوشیدنی‌های حاوی کافئین

? مصرف نوشیدنی‌های الکلی

? مصرف دخانیات

 

دوام و ماندگاری میکروبلیدینگ

به‌طور معمول، میکروبلیدینگ برای مدت ۱ سال یا نهایتا ۲ سال دوام خواهد داشت . نتایج ماندگاری میکرو بلیدینگ  به عوامل مختلفی بستگی دارد ، که از آن میان می‌توان موارد زیر را برشمرد :

✅ نوع پوست متقاضی

✅ کیفیت مواد و رنگ مصرفی

✅ مراقبت‌های قبل و بعد از انجام فرآیند

✅ تبحر متخصص مربوطه

فیبروز و کراتینه مو در تهران بکس 5

 

 

 

کراتینه (احیا و لختی ژاپنی )

این روزها ، خانم ها و آقایان ، خوش استایل به دنبال روش های جدید صاف کردن مو هستن . صافی مو در بین هنرپیشه های هالیوودی هم با استقبال زیادی روبرو شده است . روش های متفاوتی برای صاف کردن مو وجود داره . ولی صافی موی ژاپنی خیلی سر و صدا به پا کرده . این نوع صافی موها را بسیار نرم و لخت تر کرده و ماندگاری طولانی تری هم داره.

فرهای طبیعی مو زیبایی فوق العاده ای دارد .  اما همه مو فرفری ها تمایل دارند ، صافی مو را هم تجربه کنند .
از جذابیت موهای صاف و لخت که بگذریم ، واقعا رسیدگی به موهای فر کار دشواریه . به خصوص خانم های شاغل مو فرفری ، بیشتر با این قضیه درگیرند .  با تکنیک (صافی موی ژاپنی ) ، دیگر نیازی به اتوی مو ندارید . و در کمتر از چند دقیقه موها مرتب و شانه زده ،حاضر و آماده این .

 

 

صافی ژاپنی مو چطوری انجام میشه؟

قبل از انجام هر نوع عملیات صافی یا احیا مو لازم است تا ابتدا مشاوره با حمید بخشی در سالن تهران بکس ، انجام شود .  به این صورت که آرایشگرتان باید موهای شما را از لحاظ جنس مو و ضخامت و سلامت بررسی کند .  برخی از آسیب ها ناشی از هایلایت های قبلی و دکلره و … آثارشان دائمی است . و روی موها به خوبی دیده می شود .

در این مورد تنها نظر یک آرایشگر متخصص مهم است . صافی ژاپنی مو از تکنیک های کاملا تخصصی است ، که تنها توسط آرایشگرهای با تجربه و آموزش دیده انجام می شود .

 

احیا و آبرسانی در بهترین آرایشگاه مردانه تهران :

توجه به میزان آسیب به مو از محلول های صافی با شماره های متفاوتی استفاده می شود . قوی ترین مواد برای موهای طبیعی که تاکنون با مواد شیمیایی تماس نداشته اند ،  به کار می رود . این موها سالم و قوی هستند . و قبلا دکلره، فر، هایلایت و … نشده اند .
در مورد افرادی که قبلا موها را دکلره کرده اند ، نیز دو گروه دیده می شود .
دسته اول با وجود رنگ و دکلره و فر و … دارای موهای سالم و با کیفیت هستند .  این موها دچار آسیب نشده و وضع خوبی دارد .

خطیب‌زاده:واشنگتن راهی جزاستفاده از رفتار محترمانه در قبال تهران ندارد
دنبال کنید

اما در مورد خانم هایی که موهای آسیب دیده دارند آرایشگرتان از ملایم ترین محلول صاف کننده مو استفاده خواهد کرد .

فیبروز و کراتینه مو در تهران بکس 6

تست استقامت موها رو اینجا یاد بگیر

پس از بررسی اولیه نوبت به این مرحله است . واکنش تارهای مو در برابر مواد شیمیایی ، یکسان نخواهد بود . این بستگی به جنس مو ، ضخامت و میزان آسیب دارد . اگرچه یک آرایشگر با تجربه می داند چه درصد از مواد را استفاده کند ولی بهتر است ، از قبل تست انجام شود . در این آزمایش بخش کوچکی از تارهای مو جدا شده و با محلول مورد نظر برای صاف کردن مو ، تست می شود .
این کار چیزی شبیه به تست رنگ مو است . که حتما باید قبل از رنگ کردن موها انجام گردد . این آزمایش نشان می دهد که موها چقدر مقاومند . هر چقدر میزان آسیب به مو بیشتر باشد ، مقاومت کمتری دارد .

 

آماده سازی قبل از صافی موی ژاپنی

در این مرحله موها شسته می شود تا برای انجام عملیات صافی مو ، مشکلی نباشد .
برای شستشوی موها از یک شامپوی ملایم (با مشورت کراتینکار) استفاده می شود . این کار الزامی است . و نباید این مرحله حذف بشود . چون در نتیجه نهایی تاثیر خواهد گذاشت .
سپس لازم است تا از اسپری محافظ بر روی موها استفاده بشود . این اسپری چیزی نیست جز محلول آب و مواد مغذی که موها را در برابر حرارت ، محافظت خواهد کرد .  با این کار مقاومت تارهای مو بیشتر شده و مواد شیمیایی صاف کننده مو و حرارت بالا نمی تواند به ساختار مو آسیب وارد سازد .

 

اجرای نهایی  با آموزش درست در صافی مو

محلولی که برای صافی موی ژاپنی استفاده می شود،  به ریشه آسیب می رساند . پس تماس این مواد با ریشه مو، مشکل ساز خواهد شد . یک آرایشگر ماهر ، می تواند لایه های مو را با مواد صافی آغشته بکند .  طوری که فاصله مواد با ریشه مو نیز حفظ  گردد .  شیوه کار اهمیت زیادی دارد . هر گونه کشش و یا فشار به تارهای مو ، موجب می شود که مو آسیب ببیند .
فرایند صافی ژاپنی مو بین ۳ تا ۵ ساعت طول می کشد . پس از آغشته کردن مواد صافی به مو ، لازم است تا زمان مورد نظر تمام بشود . سپس موها به طور کامل آبکشی می شود تا مواد شسته شود .  شستشو و خشک کردن موها باید به آرامی انجام شود .

آموزش اتوکشی مو :

در آموزش کراتینه مو پس از گرفتن آب اضافی مو با حوله ، باقیمانده نم مو با سشوار خشک می گردد . سپس نوبت به اتوکشی مو میرسه .  حرکت دست و سشوار در حین اتوکشی اهمیت زیادی داره .  اتوی مو باید کاملا صاف و مستقیم حرکت بکن ، در غیر این صورت موها لخت نمی شود . و حالت تر باقی خواهد ماند . با توجه به بلندی و حجم مو ، عملیات اتوکشی مو یک تا دو ساعت به زمان نیاز دارد .

پس از اتمام اتو کردن مو ، محلول خنثی کننده برای جلوگیری از توقف پروسه صافی مو ، استفاده میگردد . ماده خنثی کننده نیز نباید با ریشه مو تماس داشته باشد . پس از ۵ تا ۱۰ دقیقه باید موها را دوباره آبکشی کنید .

خدمات آموزش صافی و احیای مو :

۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷ حمید بخشی 

تهران ، سالن تهران بکس

Hamidbakhshiiiiii@
پیج اینستاگرام ما

فیبروز و کراتینه مو در تهران بکس 7

 

 

 

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi