یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تولید برق و افزایش ظرفیت نیروگاهی مهمترین نیاز امروز کشور است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در دیدار با مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: تولید برق و افزایش ظرفیت نیروگاهی مهمترین نیاز امروز کشور است که بخشی از آن با جدا شدن برق صنایع بزرگ محقق خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77112
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

تولید برق و افزایش ظرفیت نیروگاهی مهمترین نیاز امروز کشور است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اعلام اینکه نارضایتی مردم نسبت به قطعی برق علی‌الخصوص در سال گذشته به مسئولان منعکس‌شده، گفت: دغدغه نمایندگان مجلس نیز رفع نگرانی و نارضایتی مردم است و اگر از قبل برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی دقیق انجام می‌شد امروز شاهد برخی نارضایتی‌ها نبودیم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه قطعی‌های برق سوالات متعددی را برای مردم و نمایندگان آن‌ها در مجلس شورای اسلامی ایجاد کرده است، افزود: برگزاری این جلسات با شفاف‌سازی موضوع و بیان دلایل مشکلات ایجاد شده، می‌تواند در تبیین مسیر در آینده و اتخاذ راهکارهای تقنینی و نظارتی کمک کند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با هم‌افزایی این شرایط پشت سر گذاشته خواهد شد، افزود: اگر امروز تدبیر نکنیم در زمستان برای تأمین سوخت نیروگاه‌ها و برق در سراسر کشور دچار مشکل خواهیم شد و با آنکه رشد صنعت و کشاورزی و حتی مصارف خانگی نباید دلیلی بر قطعی برق باشد، باید همیشه تولید یک قدم جلوتر از مصارف باشد.

وی تاکید کرد: توضیح دلایل اتفاقات به مردم یکی از اصلی‌ترین وظایف در این روزها است چراکه با توجه به آگاهی مردم به مسائل بعضاً از برخی از توضیحات قانع نمی‌شوند و باید صریح و شفاف دلایل را برای آن‌ها توضیح داد و اگر قرار است برای آینده تصمیماتی همچون استفاده از ظرفیت‌های مردمی، شکست انحصار در ساخت نیروگاه‌ها و.. گرفته شود باید مردم را در جریان آن‌ها قرار داد.

اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در خوزستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
دنبال کنید

رشیدی بیان کرد: اگرچه برخی از اقدامات مانند کاهش بار مصرفی صنایع بزرگ، تعطیلی‌ها و جابه‌جایی بار در زمان پیک تا حدی توانست خاموشی‌ها را کاهش دهد اما با این وجود همچنان اصل موضوع بر قوت خود باقی است چراکه تولید برق و افزایش ظرفیت نیروگاهی مهمترین نیاز امروز کشور است که بخشی از آن با جدا شدن برق صنایع بزرگ محقق خواهد شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس، یکی از مشکلات و ناراحتی‌های مردم را قطع برق بدون برنامه و اطلاع‌رسانی دانست و خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی دقیق به مردم یک ضرورت اساسی است که با طراحی و راه‌اندازی یک اپلیکیشن ساده می‌توان با اطلاع‌رسانی دقیق به مردم، نارضایتی‌ها را کاهش داد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi