جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تولید برق و افزایش ظرفیت نیروگاهی مهمترین نیاز امروز کشور است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در دیدار با مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: تولید برق و افزایش ظرفیت نیروگاهی مهمترین نیاز امروز کشور است که بخشی از آن با جدا شدن برق صنایع بزرگ محقق خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77112
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

تولید برق و افزایش ظرفیت نیروگاهی مهمترین نیاز امروز کشور است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اعلام اینکه نارضایتی مردم نسبت به قطعی برق علی‌الخصوص در سال گذشته به مسئولان منعکس‌شده، گفت: دغدغه نمایندگان مجلس نیز رفع نگرانی و نارضایتی مردم است و اگر از قبل برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی دقیق انجام می‌شد امروز شاهد برخی نارضایتی‌ها نبودیم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه قطعی‌های برق سوالات متعددی را برای مردم و نمایندگان آن‌ها در مجلس شورای اسلامی ایجاد کرده است، افزود: برگزاری این جلسات با شفاف‌سازی موضوع و بیان دلایل مشکلات ایجاد شده، می‌تواند در تبیین مسیر در آینده و اتخاذ راهکارهای تقنینی و نظارتی کمک کند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با هم‌افزایی این شرایط پشت سر گذاشته خواهد شد، افزود: اگر امروز تدبیر نکنیم در زمستان برای تأمین سوخت نیروگاه‌ها و برق در سراسر کشور دچار مشکل خواهیم شد و با آنکه رشد صنعت و کشاورزی و حتی مصارف خانگی نباید دلیلی بر قطعی برق باشد، باید همیشه تولید یک قدم جلوتر از مصارف باشد.

وی تاکید کرد: توضیح دلایل اتفاقات به مردم یکی از اصلی‌ترین وظایف در این روزها است چراکه با توجه به آگاهی مردم به مسائل بعضاً از برخی از توضیحات قانع نمی‌شوند و باید صریح و شفاف دلایل را برای آن‌ها توضیح داد و اگر قرار است برای آینده تصمیماتی همچون استفاده از ظرفیت‌های مردمی، شکست انحصار در ساخت نیروگاه‌ها و.. گرفته شود باید مردم را در جریان آن‌ها قرار داد.

نیاز ۶ میلیارد ریال اعتبار برای اتمام کتابخانه عمومی آبکنار
دنبال کنید

رشیدی بیان کرد: اگرچه برخی از اقدامات مانند کاهش بار مصرفی صنایع بزرگ، تعطیلی‌ها و جابه‌جایی بار در زمان پیک تا حدی توانست خاموشی‌ها را کاهش دهد اما با این وجود همچنان اصل موضوع بر قوت خود باقی است چراکه تولید برق و افزایش ظرفیت نیروگاهی مهمترین نیاز امروز کشور است که بخشی از آن با جدا شدن برق صنایع بزرگ محقق خواهد شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس، یکی از مشکلات و ناراحتی‌های مردم را قطع برق بدون برنامه و اطلاع‌رسانی دانست و خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی دقیق به مردم یک ضرورت اساسی است که با طراحی و راه‌اندازی یک اپلیکیشن ساده می‌توان با اطلاع‌رسانی دقیق به مردم، نارضایتی‌ها را کاهش داد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi