پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

۶۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در گچساران کشف شد

گچساران – کرونا نیوز – فرماندار گچساران گفت: ۶۱۵ کیلو و ۹۷۱ گرم انواع مواد مخدر با اجرای طرح‌ های پاکسازی نقاط آلوده، امسال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65168
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

کرونا :

۶۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در گچساران کشف شد

علیرضا اتابک روز سه شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر گچساران افزود: این میزان مواد مخدر امسال با اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر در نقاط مختلف این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه میزان کشفیات مواد مخدر در این شهرستان نسبت به مدت سال قبل بیش از۱۱۹درصد افزایش یافته گفت: در این زمینه ماموران انتظامی امسال ۵۵۰ قاچاقچی، خرده فروش، معتاد را دستگیر کردند.

اتابک بیان کرد: تعداد متهمین دستگیر شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۳ درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: همچنین در این زمینه ۳۷دستگاه خودرو توقیف و ۹ باند مواد مخدر منهدم شد.

اتابک تصریح کرد: مواد مخدر مکشوفه شامل تریاک، هروئین، شیشه و حشیش بوده و مبارزه با این پدیده شوم به‌طور مستمر در این شهرستان ادامه دارد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه  مبارزه با مواد مخدر نیازمند همکاری، همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی است گفت: پروتکل های بهداشتی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا در کمپ های ترک اعتیاد این شهرستان رعایت شود.

اتابک گفت: حرفه آموزی معتادین  بهبود یافته از طریق سازمان فنی و حرفه ای و استقرار نیروهای آموزشی خود در محل کمپ های ترک اعتیاد و  زندان مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه شناسایی نقاط آلوده در پیشگیری از تقویت این ناهنجاری می تواند مفید باشد افزود: شناسایی نقاط ضعف و قوت اقدامات گذشته موجب کاهش خسارات مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان می شود.

اتابک تصریح کرد:دستگاه های فرهنگی و اجرایی در راستای طرح های مشترک و موثر گام بردارند چرا که این مساله با تلاش یک دستگاه به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

خبرهای دادستان در مورد پرونده‌‌های 19 هزار مالباخته بهمئی و لنده
دنبال کنید

وی ابراز کرد: برای مبارزه با مواد مخدر تاکنون با هماهنگی اعضا شورا اقدام‌های مناسبی انجام شده و در حوزه فرهنگی بیشتر نیاز به برنامه ریزی احساس می‌شود.

بازدید سر زده از کمپ های ترک اعتیاد و نقاط آلوده، جمع آوری متکدیان سطح شهر و ساماندهی آنها، ارایه راهکار و پیگشیری از مواد مخدر از مصوبات این نشست بود.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi