شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۶۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در گچساران کشف شد

گچساران – کرونا نیوز – فرماندار گچساران گفت: ۶۱۵ کیلو و ۹۷۱ گرم انواع مواد مخدر با اجرای طرح‌ های پاکسازی نقاط آلوده، امسال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 65168
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

کرونا :

۶۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در گچساران کشف شد

علیرضا اتابک روز سه شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر گچساران افزود: این میزان مواد مخدر امسال با اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر در نقاط مختلف این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه میزان کشفیات مواد مخدر در این شهرستان نسبت به مدت سال قبل بیش از۱۱۹درصد افزایش یافته گفت: در این زمینه ماموران انتظامی امسال ۵۵۰ قاچاقچی، خرده فروش، معتاد را دستگیر کردند.

اتابک بیان کرد: تعداد متهمین دستگیر شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۳ درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: همچنین در این زمینه ۳۷دستگاه خودرو توقیف و ۹ باند مواد مخدر منهدم شد.

اتابک تصریح کرد: مواد مخدر مکشوفه شامل تریاک، هروئین، شیشه و حشیش بوده و مبارزه با این پدیده شوم به‌طور مستمر در این شهرستان ادامه دارد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه  مبارزه با مواد مخدر نیازمند همکاری، همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی است گفت: پروتکل های بهداشتی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا در کمپ های ترک اعتیاد این شهرستان رعایت شود.

اتابک گفت: حرفه آموزی معتادین  بهبود یافته از طریق سازمان فنی و حرفه ای و استقرار نیروهای آموزشی خود در محل کمپ های ترک اعتیاد و  زندان مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه شناسایی نقاط آلوده در پیشگیری از تقویت این ناهنجاری می تواند مفید باشد افزود: شناسایی نقاط ضعف و قوت اقدامات گذشته موجب کاهش خسارات مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان می شود.

اتابک تصریح کرد:دستگاه های فرهنگی و اجرایی در راستای طرح های مشترک و موثر گام بردارند چرا که این مساله با تلاش یک دستگاه به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

شیوه نامه فعالیت کارگروه های تخصصی از سال ۹۴ اجرایی می شود
دنبال کنید

وی ابراز کرد: برای مبارزه با مواد مخدر تاکنون با هماهنگی اعضا شورا اقدام‌های مناسبی انجام شده و در حوزه فرهنگی بیشتر نیاز به برنامه ریزی احساس می‌شود.

بازدید سر زده از کمپ های ترک اعتیاد و نقاط آلوده، جمع آوری متکدیان سطح شهر و ساماندهی آنها، ارایه راهکار و پیگشیری از مواد مخدر از مصوبات این نشست بود.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi