جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳

لزوم واکسینه کردن جوانان با آموزه‌های دینی در برابر آسیب های اجتماعی

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه بویراحمد گفت: واکسینه کردن جوانان با آموزه‌های دینی در برابر آسیب های اجتماعی در شرایط کنونی بسیار ضروری است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش در جلسه ستاد شئون فرهنگی استان گفت: آسیب‌های اجتماعی یکی از برنامه‌هایی است که دشمنان این مرزوبوم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36550
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

لزوم واکسینه کردن جوانان با آموزه‌های دینی در برابر آسیب های اجتماعی

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه بویراحمد گفت: واکسینه کردن جوانان با آموزه‌های دینی در برابر آسیب های اجتماعی در شرایط کنونی بسیار ضروری است.

لزوم واکسینه کردن جوانان با آموزه‌های دینی در برابر آسیب های اجتماعی 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش در جلسه ستاد شئون فرهنگی استان گفت: آسیب‌های اجتماعی یکی از برنامه‌هایی است که دشمنان این مرزوبوم از آن استفاده می‌کنند و برای تشدید این آسیب‌ها تمام امکانات خود را در اختیار می‌گذارند لذا مسئولان و متولیان باید هوشیار باشند و راه‌های پیشگیری از این نقشه‌های شیطانی را به‌خوبی انجام دهند تا نگذارند نوجوانان و جوانان کشورمان اسیر برنامه‌های شوم دشمنان شوند.

وی افزود: با توسعه زیرساخت‌ها و اجرای برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و هنری، مسابقات متنوع در مدارس، دانشگاه‌ها، فضای پارک‌ها و برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های مستمر آموزشی ویژه اقشار تأثیرگذار، تنوع برنامه‌های تلویزیونی راه‌های نفوذ بیگانگان در دل مخاطبان را ببندند و فرزندان این سرزمین را درمسیر قرآن و آموزه‌های دینی هدایت کنند و در زمینه‌های مختلف از متخصصان و نخبگان مربوطه استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه بویراحمد درادامه با تأکید بر لزوم ترویج بیشتر آموزه‌های دینی اظهار داشت: ما باید در شرایط حساس کنونی با ترویج آموزه‌های دینی در بین مردم به‌خصوص قشر جوان، آن‌ها را در برابر آسیب‌های اجتماعی واکسینه کنیم و این امر درهمت بلند همه اقشار مختلف جامعه را می‌طلبد، در صورت اجرای دقیق دستورات دینی شاهد ناهنجاری‌ها و معضلات موجود نخواهیم بود.

حجت‌الاسلام برازش تأکید کرد: با تشدید و تکرار مجازات به‌صورت کلی و دقیق موفق نخواهیم شد، لذا باید در این زمینه با رفتارهای کارشناسی شده و مطالعه به‌روز، استفاده از مطالعات و تحقیقات جامعه شناسان و روان شناسان درصدد کاهش آسیب‌های اجتماعی و مقابله با انحرافات موجود در استان باشیم و راه‌های کاربردی مؤثر را در پیش گیریم به‌گونه‌ای که در درازمدت نتایج بهتری بگیریم.

جشن میلاد کوثر و مراسم شب شعر در گچساران برگزار شد
دنبال کنید

وی در پایان با اشاره به لزوم آگاهی خانواده‌ها از فرزندان و رفتارهای آنان تصریح کرد: با افزایش آگاهی خانواده‌ها و آموزش مهارت‌های لازم به فرزندان، فرهنگ‌سازی و درونی کردن ارزش‌ها می‌توان به نحو چشمگیری این انحرافات و نابهنجاری‌ها را کاهش داد.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi