یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳

مشارکت مردم در انتخابات سبب سرافرازی ایران می‌شود/ برگزاری انتخابات در زمان اندک بیانگر ثبات سیاسی است

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات در زمان اندک بیانگر ثبات سیاسی است، گفت: مشارکت مردم در انتخابات سبب سرافرازی ملت و ایران می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111683
تاریخ انتشار : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۴۹

کرونا :

مشارکت مردم در انتخابات سبب سرافرازی ایران می‌شود/ برگزاری انتخابات در زمان اندک بیانگر ثبات سیاسی است
طحان نظیف در جمع اصحاب رسانه

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، هادی طحان نظیف، عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان امروز – جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ – در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: روز انتخابات همیشه تعیین کننده و مهم بوده است.

وی افزود: برگزاری انتخابات در کمتر از چهل روز از شهادت رییس جمهور کشورمان، نشان دهنده اقتدار و ثبات نظام اسلامی بوده و بیانگر اهمیت آرای مردم است.

طحان نظیف تصریح کرد: تمهیدات لازم با وزارت کشور و سایر دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته و اخذ آرای مردمی از ساعت هشت صبح در تمامی شعب و نود و پنج کشور در حال اجراست. دستگاه‌ها همه متصل هستند و احراز هویت‌ها به صورت برخط انجام می‌شود و برابر هماهنگی‌هایی که با عوامل اجرایی شده است با هیچ نگرانی و مشکلی مواجه نیستیم. همچنین همکاران ما در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات و ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات حضور دارند و به لحظه گزارشات واصله را پیگیری می‌کنند و مردم نیز می‌توانند از طریق سامانه‌های مردم ناظر موضوعات را به ما منتقل کنند.

سخنگوی شورای نگهبان عنوان کرد: رقابت های انتخاباتی کاملاً جدی بود و امیدوارم با مشارکت مردم شاهد انتخاباتی پرشور باشیم تا سرافرازی ملت رقم بخورد.

وی با تاکید بر اینکه با مشارکت خوب مردم شاهد انتخاباتی پرشور خواهیم بود، بیان کرد: از همه مردم می‌خواهم از ساعات نخست در شعب اخذ رای حضور پیدا کنند و رای خود را در صندوق ها بیاندازند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi