جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جشن میلاد کوثر و مراسم شب شعر در گچساران برگزار شد

 جشن میلاد کوثر درمسجد امام حسین طالقانی شهرستان گچساران با حضور فرماندار و مسئولین گچساران برگزار شد. امیرحسین نوروزی اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در مناسبت‌های مذهبی و ملی در طول سال در شهرستان اجرا می‌کند، برنامه‌های شب شعر است. وی بیان کرد: به مناسبت ولادت با سعادت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13103
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

کرونا :

جشن میلاد کوثر و مراسم شب شعر در گچساران برگزار شد

 جشن میلاد کوثر درمسجد امام حسین طالقانی شهرستان گچساران با حضور فرماندار و مسئولین گچساران برگزار شد.

امیرحسین نوروزی اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در مناسبت‌های مذهبی و ملی در طول سال در شهرستان اجرا می‌کند، برنامه‌های شب شعر است.

وی بیان کرد: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته تکریم مقام زن، مراسم « شب شعر فاطمی » از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان گچساران برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران افزود: این شب شعر با حضور شاعران برجسته شهرستان در روز شنبه ۲۲ فروردین‌ماه پس از نماز مغرب و عشاء در گچساران برگزار شد.

نوروزی خاطرنشان کرد: شب شعر فاطمی با همکاری کانون فرهنگی و هنری باقرالعلوم(ع) در مسجد امام حسین(ع) کوی طالقانی شهرستان گچساران برگزار شد.

وی تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری شب شعر فاطمی ترویج فرهنگ فاطمی در بین خانواده‌ها به ویژه در بین نسل نوجوانان و جوان در سطح شهرستان است.

 

در این مراسم که به جشن میلاد کوثر شهرت دارد به ۷۰ نفر با اسم فاطمه و زهرا  و ۱۰ نفر شرکت کننده در مسابقه این مراسم هدایایی اهدا شد.

DSC08385

 

DSC08371 DSC08365 DSC08363 DSC08362 DSC08360

DSC08356 DSC08350 DSC08349 DSC08346

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi