پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور فرماندار جشن شکوفه های شهرستان برگزار شد.

جشن شکوفه ها به مناسب ورود کلاس اولی ها به مدرسه در شهرستان باشت  با حضور فرماندار و مئولان شهرستانی برگزار شد. در این مراسم سید مسعود حسینی فرماندار باشت با مهم بر شمردن این جشن افزود:برگزاری این جشن در کم کردن استرس دانش آموزان و الفت گرفتن با خانه دومشان تاثیر بسزایی دارد. فرماندار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 18166
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
با حضور فرماندار جشن شکوفه های شهرستان برگزار شد.

img_4571-

جشن شکوفه ها به مناسب ورود کلاس اولی ها به مدرسه در شهرستان باشت  با حضور فرماندار و مئولان شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم سید مسعود حسینی فرماندار باشت با مهم بر شمردن این جشن افزود:برگزاری این جشن در کم کردن استرس دانش آموزان و الفت گرفتن با خانه دومشان تاثیر بسزایی دارد.

فرماندار باشت افزود:زیر بنای هر جامعه ای از مدارس شروع می شود و توجه به این زیر ساخت می تواند کشور را در برابر بلایای مختلف مصون و در پیشرفت جامعه نقش خاصی دارد.

مقام ارشد اجرایی شهرستان با بیان توجه به کیفیت آموزشی بیان کرد:لازم است جهت نهادینه شدن دانش به کیفیت دانش نیز توجه نماییم تا در افزایش سطح علمی دانش آموزان موثر باشد.

حسینی با سنگین بر شمردن وظایف والدین افزود:اولیا لازم است دقت نمایند که با فرستادن فرزندان به مدرسه وظایف آنان سنگین تر می شود و در ارتباط دو سویه با معلمان و مدارس کوتاهی نکنند چرا که در صورت عمیق شدن این روابط نتیجه کار بهتر خواهد شد.

فرماندار باشت به جایگاه ویژه معلمان در شکل گیری شخصیت دانش آموزان اشاره و افزود:با توجه به شکل گیری شخصیت کودک در سال های اول زندگی معلمان در این زمینه نقش ویژه ای دارند و لازم است با گشاده رویی و رعایت حسن خلق در بهتر شکل گرفتن شخصیت دانش آموزان مفید واقع شوند.

IMG_4555

IMG_4561

IMG_4569

IMG_4573

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi