شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور فرماندار جشن شکوفه های شهرستان برگزار شد.

جشن شکوفه ها به مناسب ورود کلاس اولی ها به مدرسه در شهرستان باشت  با حضور فرماندار و مئولان شهرستانی برگزار شد. در این مراسم سید مسعود حسینی فرماندار باشت با مهم بر شمردن این جشن افزود:برگزاری این جشن در کم کردن استرس دانش آموزان و الفت گرفتن با خانه دومشان تاثیر بسزایی دارد. فرماندار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 18166
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
با حضور فرماندار جشن شکوفه های شهرستان برگزار شد.

img_4571-

جشن شکوفه ها به مناسب ورود کلاس اولی ها به مدرسه در شهرستان باشت  با حضور فرماندار و مئولان شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم سید مسعود حسینی فرماندار باشت با مهم بر شمردن این جشن افزود:برگزاری این جشن در کم کردن استرس دانش آموزان و الفت گرفتن با خانه دومشان تاثیر بسزایی دارد.

فرماندار باشت افزود:زیر بنای هر جامعه ای از مدارس شروع می شود و توجه به این زیر ساخت می تواند کشور را در برابر بلایای مختلف مصون و در پیشرفت جامعه نقش خاصی دارد.

مقام ارشد اجرایی شهرستان با بیان توجه به کیفیت آموزشی بیان کرد:لازم است جهت نهادینه شدن دانش به کیفیت دانش نیز توجه نماییم تا در افزایش سطح علمی دانش آموزان موثر باشد.

حسینی با سنگین بر شمردن وظایف والدین افزود:اولیا لازم است دقت نمایند که با فرستادن فرزندان به مدرسه وظایف آنان سنگین تر می شود و در ارتباط دو سویه با معلمان و مدارس کوتاهی نکنند چرا که در صورت عمیق شدن این روابط نتیجه کار بهتر خواهد شد.

فرماندار باشت به جایگاه ویژه معلمان در شکل گیری شخصیت دانش آموزان اشاره و افزود:با توجه به شکل گیری شخصیت کودک در سال های اول زندگی معلمان در این زمینه نقش ویژه ای دارند و لازم است با گشاده رویی و رعایت حسن خلق در بهتر شکل گرفتن شخصیت دانش آموزان مفید واقع شوند.

IMG_4555

IMG_4561

IMG_4569

IMG_4573

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi