سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری جشنواره «گل‌ها و لاله‌ها» در ارومیه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ شهردار ارومیه گفت: جشنواره گل‌ها و لاله‌ها، نهم اردیبهشت امسال در پارک ساعت ارومیه برگزار می‌شود. محمد حضرت‌پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با برگزاری جشنواره انگور در ارومیه بزرگداشت قدمت این شهرستان نیز برگزار می‌شود. ** وی به خواهرخواندگی ارومیه و شهر ارزروم در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13490
تاریخ انتشار : شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ شهردار ارومیه گفت: جشنواره گل‌ها و لاله‌ها، نهم اردیبهشت امسال در پارک ساعت ارومیه برگزار می‌شود.

محمد حضرت‌پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با برگزاری جشنواره انگور در ارومیه بزرگداشت قدمت این شهرستان نیز برگزار می‌شود.

** وی به خواهرخواندگی ارومیه و شهر ارزروم در ترکیه اشاره کرد و افزود: به منظور آشنایی هر چه بیشتر با فرهنگ این دو شهرستان مقرر شده است نمایشگاه‌های دائمی فرهنگی در ارزروم و ارومیه برگزار شود.

شهردار ارومیه تصریح کرد: در ثبت این خواهرخواندگی تلاش می‌شود از ظرفیت گردشگری ارومیه و شهر ارزروم ترکیه در مسیر توسعه اقتصادی این دو شهر استفاده شود.

حضرت‌پور از تهیه تندیس “عاشیق فرهاد” خبر داد و تصریح کرد: با تهیه این تندیس نماد عاشیقی در ارومیه ایجاد می‌شود.

محمد حضرت‌پور به برگزاری جشنواره گل‌ها و لاله‌ها در شهرستان ارومیه نیز اشاره کرد و گفت: امسال این جشنواره ۵ عصر روز نهم اردیبهشت در پارک ساعت ارومیه برگزار می‌شود.

شهردار ارومیه به احداث مدرسه تمام هوشمند ۳۲ کلاسه در ارومیه اشاره و بیان کرد: هدف از احداث این مدرسه تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزان بی‌بضاعت با ضریب هوشی بالاست که توان تحصیل در چنین مدارس را ندارند.

** حضرت‌پور با بیان اینکه این مدرسه به تمام امکانات رفاهی و خدماتی مجهز می‌شود افزود: اکنون در تعیین مکان احداث این بیمارستان مشکل وجود دارد چرا که زمینی در خیابان دانشکده پیشنهاد شد که مورد موافقت شهرداری قرار نگرفت چرا که هدف آبادانی مناطق محروم و نیز محرومیت زدایی است.

وی گفت: شهرداری ارومیه آمادگی خود را برای تکمیل و تجهیز دبیرستان ۱۵ خرداد ارومیه به امکانات مذکور را اعلام می‌دارد.

پایگاه خبری تحلیلی

بی مهری مسئولان به کی روش، مورد مؤاخذه مجلس قرار خواهد گرفت
دنبال کنید

بوکان نیوز

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi