شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری جشنواره «گل‌ها و لاله‌ها» در ارومیه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ شهردار ارومیه گفت: جشنواره گل‌ها و لاله‌ها، نهم اردیبهشت امسال در پارک ساعت ارومیه برگزار می‌شود. محمد حضرت‌پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با برگزاری جشنواره انگور در ارومیه بزرگداشت قدمت این شهرستان نیز برگزار می‌شود. ** وی به خواهرخواندگی ارومیه و شهر ارزروم در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13490
تاریخ انتشار : شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ شهردار ارومیه گفت: جشنواره گل‌ها و لاله‌ها، نهم اردیبهشت امسال در پارک ساعت ارومیه برگزار می‌شود.

محمد حضرت‌پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با برگزاری جشنواره انگور در ارومیه بزرگداشت قدمت این شهرستان نیز برگزار می‌شود.

** وی به خواهرخواندگی ارومیه و شهر ارزروم در ترکیه اشاره کرد و افزود: به منظور آشنایی هر چه بیشتر با فرهنگ این دو شهرستان مقرر شده است نمایشگاه‌های دائمی فرهنگی در ارزروم و ارومیه برگزار شود.

شهردار ارومیه تصریح کرد: در ثبت این خواهرخواندگی تلاش می‌شود از ظرفیت گردشگری ارومیه و شهر ارزروم ترکیه در مسیر توسعه اقتصادی این دو شهر استفاده شود.

حضرت‌پور از تهیه تندیس “عاشیق فرهاد” خبر داد و تصریح کرد: با تهیه این تندیس نماد عاشیقی در ارومیه ایجاد می‌شود.

محمد حضرت‌پور به برگزاری جشنواره گل‌ها و لاله‌ها در شهرستان ارومیه نیز اشاره کرد و گفت: امسال این جشنواره ۵ عصر روز نهم اردیبهشت در پارک ساعت ارومیه برگزار می‌شود.

شهردار ارومیه به احداث مدرسه تمام هوشمند ۳۲ کلاسه در ارومیه اشاره و بیان کرد: هدف از احداث این مدرسه تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزان بی‌بضاعت با ضریب هوشی بالاست که توان تحصیل در چنین مدارس را ندارند.

** حضرت‌پور با بیان اینکه این مدرسه به تمام امکانات رفاهی و خدماتی مجهز می‌شود افزود: اکنون در تعیین مکان احداث این بیمارستان مشکل وجود دارد چرا که زمینی در خیابان دانشکده پیشنهاد شد که مورد موافقت شهرداری قرار نگرفت چرا که هدف آبادانی مناطق محروم و نیز محرومیت زدایی است.

وی گفت: شهرداری ارومیه آمادگی خود را برای تکمیل و تجهیز دبیرستان ۱۵ خرداد ارومیه به امکانات مذکور را اعلام می‌دارد.

پایگاه خبری تحلیلی

تقدیر علی جنتی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی از امیر نوروزی /تصاویر
دنبال کنید

بوکان نیوز

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi