یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت رفع مشکل تخریب دیوار مجموعه ورزشی شهدای روستای هیو ساوجبلاغ

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: با بازدید از روستای هیو شهرستان ساوجبلاغ به همراه رییس سازمان تامین اجتماعی بر ضرورت رفع مشکل تخریب دیوار مجموعه ورزشی شهدای این روستا تاکید شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99976
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

کرونا :

ضرورت رفع مشکل تخریب دیوار مجموعه ورزشی شهدای روستای هیو ساوجبلاغ

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت  با اشاره به نظارت و بازدید از روستاهای شهرستان ساوجبلاغ گفت: در  این راستا به همراه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور از روستای هیو شهرستان ساوجبلاغ  بازدید و نظارت صورت گرفت که در این بازدید اعضای شورای اسلامی ،جمعی از معتمدین این  روستای نیز حضور داشتند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در این بازدید مسائل و دغدغه‌های مردم عزیز این روستا مورد بررسی قرار گرفته و  به منظور رفع مشکل پیش آمده تخریب دیوار مجموعه ورزشی شهدای روستای هیو اقدامات لازم صورت گرفت.

وی افزود:در گذشته نیز بازدیدی از این روستا صورت گرفت و  ضمن پیگیری مشکلات از وزیر کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل تامین اجتماعی و مدیریت هلدینگ شستا، رفع نگرانی اهالی و جوانان ورزشکار درخواست شد و پیرو این موضوع ، از مدیر عامل تامین اجتماعی کشور جهت بازدید میدانی از روستای هیو و مرتفع نمودن مشکلات پیش آمده با مدد خداوند منان صورت پذیرفت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi