شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری اخذ اعتبار برای تکمیل پروژه های ورزشی شهرستان نهاوند

نماینده مردم نهاوند در مجلس  با اشاره به دیدار با معاونین و مسئولین سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در این دیدار اخذ اعتبار برای تکمیل پروژه های ورزشی شهرستان نهاوند مورد پیگیری قرار گرفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99973
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

پیگیری اخذ اعتبار برای تکمیل پروژه های ورزشی شهرستان نهاوند

علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به پیگیری تأمین اعتبار برای ورزش شهرستان نهاوند گفت: در  این راستا دیداری با معاونین و مسئولین سازمان برنامه و بودجه کشور از جمله معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی و رئیس امورگردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه صورت گرفت.

وی افزود:در این دیدار اخذ اعتبار برای ورزشگاه شهید سلیمانیان در راستای توسعه و تجهیز،نگهداری و تکمیل چمن آن به میزان ۱۵۰ میلیارد ریال و تأمین اعتبار لازم جهت تکمیل زورخانه روستای دهفول به میزان ۱۰۰ میلیارد ریال و همچنین تسریع در تخصیص اعتبار در نظر گرفته شده برای مجموعه ورزشی مهندس علیمرادیان مورد پیگیری قرار گرفت.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: شهرستان نهاوند ظرفیت های بالایی در حوزه جوانان و ورزش دارد و با توجه به وجود مجموعه ورزشی خیّر ساز مهندس علیمرادیان این ظرفیت وجود دارد که اردوهای تیم های ورزشی در نهاوند برگزار گردد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi