یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعتبارات تعیین شده برای دانشکده کشاورزی شیروان پرداخت شود

نماینده مردم شیروان در مجلس گفت: دانشکده کشاورزی شیروان ۱۰ میلیارد تومان اعتبار دارد اما متأسفانه تنها ۳ میلیارد تومان تاکنون اختصاص داده شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99882
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

کرونا :

اعتبارات تعیین شده برای دانشکده کشاورزی شیروان پرداخت شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی جدی در هم اندیشی رئیس سازمان برنامه و بودجه با مسئولان خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باغ موزه دفاع مقدس خراسان شمالی اعتبار کافی ندارد و امیدواریم اعتبارات آن فوری تخصیص داده شود.

وی افزود: وزارت راه ادعا دارد که هواپیماهای مختلفی خریداری کرده است لذا امیدواریم یک هواپیما اختصاصی برای استان تعیین شود تا پروازهای خراسان شمالی با مشکل مواجه نشود.

نماینده شیروان در مجلس گفت: دانشکده کشاورزی شیروان ۱۰ میلیارد تومان اعتبار دارد اما متأسفانه تنها ۳ میلیارد تومان تاکنون اختصاص داده شده است.

نبود پرواز به خراسان شمالی سرمایه گذار را به استان نمی‌کشاند

محمد وحیدی نیز در این جلسه اظهار کرد: دولت باید پاسخگوی کاهش پروازها به استان باشد زیرا وقتی هواپیما به استان نیاید، مسئول، سرمایه گذار، پزشک متخصص و … را نمی‌توانیم به استان بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه خراسان شمالی فاقد مسیر ریلی است، افزود: جاده شمال به مشهد که از خراسان شمالی می‌گذرد سالانه تعداد تصادف زیادی را در خود رقم می‌زند لذا نیازمند اعتبار برای کاهش تصادفات هستیم.

نماینده بجنورد در مجلس با تاکید بر اینکه نگاه دولت باید برنامه‌ای باشد، گفت: توازن تخصیص‌ها در مناطق مختلف کشور رعایت نمی‌شود و همین امر استان‌های محروم را هر سال محروم‌تر می‌کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi