شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کهگیلویه و بویراحمد در میان ۱۰ استان برتر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

به گزارش کرونا از یاسوج، محمد راستا در آیین واگذاری زمین به ۵۴۰ خانوار ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پویش پیامبر رحمت در آستانه ۱۷ ربیع الاول میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و همزمان با سراسر کشور در حال انجام است. مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99846
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

کرونا :

کهگیلویه و بویراحمد در میان ۱۰ استان برتر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

به گزارش کرونا از یاسوج، محمد راستا در آیین واگذاری زمین به ۵۴۰ خانوار ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پویش پیامبر رحمت در آستانه ۱۷ ربیع الاول میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و همزمان با سراسر کشور در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: استان در طرح واگذاری زمین در قالب قانون جمایت از خانواده و جوانی جمعیت رتبه خوبی داریم و در میان ۱۰ استان برتر هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در همه شهرستان‌ها زمین واگذار شده است، گفت: ۶ هزار و ۹۸۰ نفر متقاضی زمین طرح خانواده و جوانی جمعیت هستند که پنج هزار و ۶۰۰ مورد تایید شده است که بیشترین متقاضیان در یاسوج است که در یاسوج مشکل داریم.

این مسوول به طرح نهضت ملی مسکن اشاره و عنوان کرد: ۱۳ هزار واحد در قالب خودمالک، بافت فرسوده، سازنده و گروه ساخت و بیش از ۷ هزار واحد روستایی در حال اجرا است که سرجمع ۲۰ هزار واحد احداث می‌شود که همزمان با برنامه دولت در حال کار هستیم.

راستا بیان کرد: مشکل زمین همچنان در مرکز کهگیلویه و بویراحمد پابرجاست اما در سایر مناطق مشکلی نداریم.

این مسوول بیان کرد: دولت در راستای فرمایش مقام معظم رهبری لایحه‌ای تصویب و تحویل مجلس شد که در سرتاسر ایران این برنامه در حال انجام است، کشوری که جمعیت جوانی ندارد پیر و ناکارآمد است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi