دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشریح اقدامات راهداری دولت سیزدهم در گچساران از ساخت پل تا خط‌کشی جاده

عابد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در دولت سیزدهم اقدامات چشمگیری در حوزه راهداری گچساران انجام شده است. وی بیان کرد: بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال در دولت سیزدهم برای راه های گچساران هزینه شد. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: افزون بر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99819
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

کرونا :

تشریح اقدامات راهداری دولت سیزدهم در گچساران از ساخت پل تا خط‌کشی جاده

عابد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در دولت سیزدهم اقدامات چشمگیری در حوزه راهداری گچساران انجام شده است.

وی بیان کرد: بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال در دولت سیزدهم برای راه های گچساران هزینه شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: افزون بر ۱۲کیلومتر روکش و آسفالت راه روستایی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، لکه گیری و آسفالت ۲۷ هزار متر مربع با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و اجرای روکش، آسفالت ۱۶ کیلومتر راه فرعی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال در گچساران انجام شده است.

محمدی عنوان کرد: از دیگر اقدامات در گچساران می توان به ۳۰ کیلومتر خط کشی با اعتبار سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، اجرای ۱۰۰عدد پایه گاردریل با اعتبار یک میلیارد ریال، ۴۵۰ عدد تابلو جاده ای با اعتبار چهار میلیارد ریال تعمیر و نگهداری و اجرای روشنایی جاده های چهار خطه بطول ۳۰ کیلومتر با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال اشاره کرد.

وی گفت: امید می رود با بهره‌برداری از طرح‌ها در دست اجرای این اداره گامی بزرگ برای رفاه این روستا و همچنین کاربران جاده‌ای در راه‌های مواصلاتی شهرستان برداشته شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در زمینه بهسازی و آسفالت راه های روستایی و نگهداری و ایمن سازی راهها در مناطق مختلف شهرستان گچساران در دست اجرا است.

محمدی بیان کرد: این میزان اعتبار برای اجرای ۶ طرح در زمینه آسفالت، بهسازی و ایمن سازی، ترمیم پل ها، تکمیل راه های روستایی، ایمن سازی راه های روستایی در این شهرستان هزینه خواهد شد.

باقری رئیس ستاد انتخاباتی«روحانی»/از طرف هیچ منبع رسمی تأیید نشده
دنبال کنید

وی افزود: عملیات اجرایی پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور پل بریم گچساران حد فاصل پل کلاغ نشین امام زاده جعفر با پیشرفت چشمگیری در دست اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: محور شریانی بابامیدان -پل بریم- باشت -گچساران و بهبهان از جمله معابر پر ترافیک می باشد که در راستای ایمن سازی آن، این طرح عمرانی انجام شد.

محمدی اضافه کرد: این طرح عمرانی با اعتباری بیش از۳۱۳ میلیارد ریال هم اکنون در دست اجراست و در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این طرح در سالجاری آغاز شد، گفت:  در این طرح ۵۶ هزار متر مربع لکه گیری و ۵۰۸ هزارو ۵۰۰ متر روکش و آسفالت انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: طرح بهسازی‌ و اجرایی عملیات سه دستگاه ابنیه فنی راه روستایی در منطقه ی محروم رودبال گچساران  با پیشرفت فیزیکی ۴۳ درصد و اعتباری بیش از ۱۰۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و استانی در دست ساخت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با پیگیری های مردمی و درخواست مسئولان شهرستانی در این طرح سه دستگاه پل با دهانه های سه متری، چهار متری و پنج متری احداث خواهد شد که بیش از۴۰ خانوار روستایی با جمعیت ۱۰۰ نفر روستایی و دامدار از نعمت این پل ها بهرمند خواهند شد.

محمدی بیان کرد: هم اکنون لکه گیری و آسفالت روستاهای مارین، اسپر و موگ با اعتباری بیش از۸۰ میلیارد ریال، ساخت جاده دیل، آرو و سعادت آباد با ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار، زیر سازی روکش و اسفالت در دست ساخت است.

آسفالت بیش از ۳ میلیون متر مربع از معابر روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

وی گفت: ساخت پل روستای جهاد آباد با ۳۰ میلیارد ریال و پیشرفت ۴۰ درصد هم اکنون در دست ساخت است و در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

محمدی تصریح کرد: ساخت پل روغن نباتی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در دست ساخت است.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi