دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کلنگ‌زنی شهر بزرگ هنر در پرند و ترسالی اعتبارات فرهنگی به روایت وزیر ارشاد

به گزارش کرونا از یاسوج محمد مهدی اسماعیلی در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تر سالی اعتبارات فرهنگی آمده و خبرهای خوشی داریم. وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی در ادامه گفت: طرح‌های بزرگی از سال ۸۷ شروع شده و ۱۶ سال به نتیجه نرسیده بود این پروژه‌ها را به جلو

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99708
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

کرونا :

کلنگ‌زنی شهر بزرگ هنر در پرند و ترسالی اعتبارات فرهنگی به روایت وزیر ارشاد

به گزارش کرونا از یاسوج محمد مهدی اسماعیلی در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تر سالی اعتبارات فرهنگی آمده و خبرهای خوشی داریم.

وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی در ادامه گفت: طرح‌های بزرگی از سال ۸۷ شروع شده و ۱۶ سال به نتیجه نرسیده بود این پروژه‌ها را به جلو می‌بریم.

وی در ادامه افزود: پروژه‌های بزرگ فرهنگی هنری در کشور را داریم که نیمه کاره بودند بخشی از آنها در ساری ارومیه و کرمان افتتاح شد که نقشه آنها کم نظیر است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سفری به استانبول داشتیم مجتمع‌های آنها را دیدیم که نقشه‌های مجتمع‌های بزرگ فرهنگی هنری ما بسیار بهتر از آنهاست سالن‌های کم نظیری داریم که آنها را آماده می‌کنیم.

این مسئول در ادامه گفت: شهر بزرگ هنر را در پرند کلنگ زنی می‌کنیم که برای همه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه خواهد بود و نظیر آن را در استان‌های مختلف خواهیم داشت.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi