یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقدام جالب امام جمعه و مسؤولان بهمئی در اولین روز مهرماه + تصویر

به گزارش کرونا از بهمئی امروز زنگ آغاز  سال تحصیلی  شهرستان بهمئی در دبیرستان سمیه شهرستان بهمئی با حضور مسؤولان و شورای تامین و تیم ستادی آموزش و پرورش و سایر مسئولان برگزار شد. فرماندار شهرستان بهمئی در این مراسم با اشاره به رشادت های جوانان و دانش آموزان کم سن در دوران دفاع مقدس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99550
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

کرونا :

اقدام جالب امام جمعه و مسؤولان بهمئی در اولین روز مهرماه + تصویر

به گزارش کرونا از بهمئی امروز زنگ آغاز  سال تحصیلی  شهرستان بهمئی در دبیرستان سمیه شهرستان بهمئی با حضور مسؤولان و شورای تامین و تیم ستادی آموزش و پرورش و سایر مسئولان برگزار شد.

فرماندار شهرستان بهمئی در این مراسم با اشاره به رشادت های جوانان و دانش آموزان کم سن در دوران دفاع مقدس و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دانش آموزان را به رعایت شئونات اسلامی و ادامه دادن راه شهدا دعوت کرد و گفت: با حضور شما نوجوانان و جوانان و حرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی، پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در زمینه های مختلف محقق خواهد شد.

علی محمدی به بیان خاطراتی از شهدا برای دانش اموزان پرداخت و گفت : یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس همیشه در دل ما و فرزندان ما جاوید خواهد بود.

سرهنگ مهدی غلام نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس ، بر توجه هر چه بیشتر به موضوع تعلیم و تربیت فرزندان این دیار تاکید کرد و گفت: تعامل والدین و خانواده ها را با مدرسه برای تحقق فعالیت‌های عرصه تعلیم و تربیت و وجود محیط یادگیری مناسب از مهمترین پایه‌های کیفیت بخشی است وبا فراهم کردن چنین محیطی یادگیری مداوم، لذت بخش و عمیق خواهد بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: اداره اموزش و پرورش شهرستان با آمادگی کامل زنگ بازگشایی مدارس را آغاز کردند.

عزم راسخ برخورد با مجرمان انتخاباتی در شهرستان بهمئی
دنبال کنید

لازم به ذکر است دانش آموزان دختر دبیرستان در حیاط مدرسه  روی خاک و آسفالت نشسته بودند  و برای مسئولان صندلی مناسب تدارک دیدند اما وقتی حجت الاسلام صلواتی امام جمعه شهرستان بهمئی وارد مدرسه شد و دید که دانش آموزان روی آسفالت نشسته‌اند دعوت می کنند مسئولان هم کنار دانش آموزان روی آسفالت بنشینند و همه مسئولان و فرماندار. شورای تامین و دیگر مسئولان و ارکان مدرسه در کنار دانش آموزان روی آسفالت نشستند که این حرکت مورد تشویق و توجه دانش آموزان قرار گرفت‌.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi