سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قاتل جسد پیدا شده در رودخانه ارمند به دام افتاد

به گزارش کرونا از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، امیر انتظامی‌نیا با اشاره به کشف یک فقره قتل در خانمیرزا گفت: در پی کشف جسد یک فرد مؤنث در رودخانه ارمند، موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان خانمیرزا ادامه داد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99520
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

کرونا :

قاتل جسد پیدا شده در رودخانه ارمند به دام افتاد

به گزارش کرونا از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، امیر انتظامی‌نیا با اشاره به کشف یک فقره قتل در خانمیرزا گفت: در پی کشف جسد یک فرد مؤنث در رودخانه ارمند، موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خانمیرزا ادامه داد: در انگشت نگاری و تطبیق جسد با افراد مفقود شده، مشخص شد که جسد متعلق به یک فرد مؤنث است که فقدان وی حدود دو هفته پیش از حوزه کلانتری ۱۱ لردگان اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از بررسی‌های اولیه اقدامات لازم جهت دستگیری قاتل یا قاتلین انجام شد، افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان، پس از انجام تحقیقات گسترده، هماهنگی و اخذ دستورات قضایی قاتل را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.
 
انتظامی‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد و ضمن تشکیل پرونده قضایی متهم روانه زندان شد.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi