یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس خراسان شمالی در سال تحصیلی جدید

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس خراسان شمالی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99517
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، محمد وحیدی نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، امروز در آیین نواختن زنگ مهر که در دبیرستان دخترانه شهدای غزه با حضور دکتر باقرزاده، معاون آموزشی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، استاندار و سایر مسئولان استانی و شهرستانی   برگزار شد، با اشاره به اینکه برای رسیدن به جایگاه تعالی باید مدرسه کانون توجه همه مردم، مدیران و مسئولان باشد، اظهار کرد: در دولت سیزدهم جذب نیرو از طریق دانشگاه فرهنگیان به ۴۰ هزار نفر به طور سالانه رسیده است که رشد چشمگیری است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه مدرسه، آموزش و پرورش و معلم تمدن‌ساز هستند، اضافه کرد: ۵۰ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس استان در سال تحصیلی جدید اختصاص پیدا کرده است.

وحیدی با اشاره به اینکه معلم عنصر تعالی بخش در جامعه محسوب می‌شود، اضافه کرد: اگر قرار است جامعه‌ای از فساد دوری کند و به سمت تعالی حرکت کند باید به جایگاه معلم، آموزش و پرورش توجه شود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری رفع مشکلات آموزش و پرورش را مورد اهمیت قرار دادند و مجلس یازدهم نیز از توان خود برای کاهش مشکلات مربوط به این حوزه استفاده کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: باید تلاش شود آموزش و پرورش با مشکلات و آسیب‌های دوران کرونا مجدد رو به رو نشود./

مه‌گرفتگی پروازهای فرودگاه اراک را لغو کرد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi