شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت توسعه نوغانداری در شرق استان گلستان

نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش دردیدار با وزیر جهاد کشاورزی، خواستار توسعه نوغانداری در شرق استان گلستان شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99496
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

کرونا :

ضرورت توسعه نوغانداری در شرق استان گلستان

رضا آریان پور نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش  و عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با  اشاره به دیدار با وزیر جهاد کشاورزی گفت: در این دیدار مسائل و مشکلات کشاورزان، دامداران و باغداران به ویژه حوزه کشاورزی استان گلستان و حوزه انتخابیه مطرح شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در این دیدار در مورد موضوعاتی مثل تسریع در  پرداخت باقی مانده پول گندم کشاورزان ، امهال وامهای کشاورزی ، توسعه نوغانداری در شرق استان گلستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی افزود: ایجاد اداره نوغانداری در مینودشت ، تخصیص بودجه برای احداث جاده های بین مزارع در چهار شهرستان ، توسعه زیتونکاری و صنایع تبدیلی زیتون نیز از جمله مسائلی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر صورت گرفت .

آریان پور یادآور شد: وزیر جهاد کشاورزی نیز در این دیدار ضمن شنیدن این مشکلات، قول مساعد داد که این موارد در سریع ترین زمان ممکن پیگیری و مرتفع شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi