شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بحث همسان‌سازی حقوق بازنشستگان یک مطالبه مهم است

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس در دیدار با تعدادی از بازنشستگان کشوری شهرستان نقده بر پیگیری موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان وفوق العاده مناطق جنگی این بازنشستگان تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99487
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

بحث همسان‌سازی حقوق بازنشستگان یک مطالبه مهم است

علی زنجانی حسنلوئی نماینده مردم نقده و اشنویه و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به دیدار با تعدادی از بازنشستگان کشوری شهرستان نقده گفت:در ابتدای این نشست، رئیس کانون بازنشستگی نقده به نمایندگی از سوی بازنشستگان در مورد برخی مسایل مربوط به مطالبات معوق بازنشستگان، به ویژه موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان وفوق العاده مناطق جنگی توضیحاتی ارائه کرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: همچنین در این دیدار در خصوص بیمه های درمان سلامت و بیمه تکمیلی و ضرورت اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری مطالبی مطرح شد و بازنشستگان خواستار پیگیری مسایل مطرح شده شدند.

وی افزود: درباره شیوه اجرای لایحه همسان سازی و پیگیری مسائل مطرح شده بویژه در حوزه بیمه و حقوق بازنشستگان در صحن علنی مجلس توضیحاتی ارائه شده و بر پیگیری بحث همسان‌سازی حقوق بازنشستگان که یک مطالبه مهم است نیز تاکید شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi