جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳

لزوم رسیدگی به اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن اراک و جلوگیری از حوادث ناشی از عبور خط راه آهن

نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس به مکاتبات معاون حقوقی وزیر راه  با مسئولین اجرایی کشور در موضوع رسیدگی به وضعیت اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن شهر اراک اشاره کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99439
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

کرونا :

لزوم رسیدگی به اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن اراک و جلوگیری از حوادث ناشی از عبور خط راه آهن

محمدحسن آصفری  در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، گفت:در مکاتبات معاون حقوقی وزیر راه  با مسئولین اجرایی کشور و استان مرکزی​ رسیدگی به وضعیت اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن شهر اراک و جلوگیری از بروز حوادث ناشی از عبور خط راه آهن از مناطق مسکونی،درخواست شد.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:در راستای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن شهر اراک و جلوگیری از بروز حوادث ناشی از عبور خط راه آهن از حریم شهرها و روستاها ، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت راه در نامه ای به مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور ، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی ، خواستار توجه بیش از پیش مسئولین به تذکرات بنده شده و از آنها خواست تا ضمن بررسی این موارد،گزارشی از اقدامات بعمل آمده را به معاونت پارلمانی وزارت راه و شهرسازی ارسال کند.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری ها از وزیر بهداشت درخصوص ” تکمیل و تجهیز هرچه سریعتر مرکز جامع سلامت شهری و اورژانس ۱۱۵ منطقه کرهرود اراک “،از دسترسی روستای سوسن آباد شهرستان اراک به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرداد.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: اتصال سایر روستاهای حوزه انتخابیه نیز در دستور کار وزارت ارتباطات قرار دارد.

آصفری به موضوع لزوم جبران خسارت های ناشی از سرمازدگی به باغات منطقه  خنداب در سال جاری تاکید و تصریح کرد:در جریان مکاتبات و پیگیری های متعدد از وزیر جهاد کشاورزی خواستار جبران خسارت های ناشی از سرمازدگی سال جاری به باغات منطقه خنداب شدم،️برهمین اساس قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای به بنده از ارسال این موضوع جهت طرح در هیات وزیران خبرداد./

مسببان رشد تلفات جاده‌ای را به صحن علنی مجلس می آوریم/ مسئولان از هشدار و شعار سبقت بگیرند
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi