جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳

انتقال آب شیرین به گرمسار، امسال کام مردم را شیرین می کند

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری همه جانبه و رفع موانع پیش روی اجرای پروژه ملی انتقال آب شرب به گرمسار خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99436
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

کرونا :

انتقال آب شیرین به گرمسار، امسال کام مردم را شیرین می کند

‏به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت:در راستای پیگیری همه جانبه و رفع موانع پیش روی اجرای پروژه ی ملی انتقال آب شرب به گرمسار،جلسه ای با حضور مهندس عسگری مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان سمنان، معاونین آب منطقه ای استان و مدیران و مهندسین شرکت های پیمانکار و ناظر پروژه ملی انتقال آب برگزار شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: ضمن تماس تلفنی با وزیر نیرو و همچنین مدیرعامل راه آهن کشور،موانع و مشکلات پیش روی اجرای پروژه،از جمله تسریع در تکمیل پرداخت اعتبار تخصیص یافته و احداث زیرگذر جهت عبور خط لوله از ریل راه آهن  شناسایی، بررسی و رفع شد.

گفتنی است؛در سال گذشته بیش از ۶۷۰ میلیارد ریال اعتبار در این پروژه هزینه شده‌ و با پیگیری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس و با تامین اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ۱۴۰۲ و تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد ریال از محل بانک صنعت و معدن، اجرای این پروژه مهم سرعت گرفته و براساس گزارش وزارت نیرو و شرکت آب منطقه ای استان سمنان؛انتقال آب شیرین به گرمسار ،امسال کام مردم فهیم گرمسار، آرادان، ایوان کی و کهن آباد را شیرین خواهد کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi